۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۹
در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد؛

نشست هماهنگی اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اهواز

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد.
جامعه مدرسين
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هماهنگی چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام حاجتی مسوول ستاد اجرایی چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خوزستان با اشاره به جایگاه استان خوزستان در بین حوزه های علمیه کشور گفت: این حوزه به عنوان یک مرکز علمی مذهبی تاکنون فعالیتهای چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاسیه تعامل فکری علمای استانهای شرکت کننده است.

مسوول ستاد اجرایی چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خوزستان به اهمیت و جایگاه شبکه استانی مرکز خوزستان در انعکاس این اجلاسیه اشاره کرد و از دست اندرکاران این مرکز خواست نسبت به پوشش مناسب این رویداد فرهنگی تلاش بیشتری بکنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان همچنین به تشریح برنامه های لازم برای انعکاس فعالیت این اجلاسیه پرداخت و گفت: این رویداد فرهنگی نقش مؤثری در ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه استان دارد و شبکه استانی نیز همه ظرفیت های خود را برای استفاده بیشتر از این فرصت به کار خواهد گرفت.

محمد باقر کشفی برگزاری این اجلاسیه را در بررسی مشکلات، کمبودها، مسائل فرهنگی، ساماندهی حوزه های علمیه و برنامه ریزی برای افزایش سطح علمی و قشر روحانی مؤثر دانست.

گفتنی است چهارمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین قم نهم و دهم اردیبهشت با حضور 1000 تن از علمای استانهای خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد در اهواز برگزار می شود.
ارسال نظرات