۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۲۲۷۸۵

مدیر مدرسه ای در آمریکا به دلیل اسلام ستیزی استعفا داد

خبرگزاری رسا ـ اعتراضات مردمی به اسلام‌ستیزی عضو هیئت مدیره مدرسه‌ای در ایالت نیوجرسی آمریکا که خواستار اخراجش از مدرسه شده بودند، باعث شد او به استعفا تن دهد.
اسلام هراسی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «گلادیس گریسکیویز»، عضو هیئت مدیره مدرسه‌ای در ایالت نیوجرسی آمریکا چندی پیش در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک با اشاره به حضور مسلمانان در آمریکا در مورد امنیت خانواده‌اش ابراز نگرانی کرده و نوشته بود: «مسلمانان باید در بیابان‌های خود بمانند و در کشورهای خودشان از اسلام پیروی کنند».

 

وی در پست دیگری نوشت: «چرا ما باید تسلیم روش زندگی مسلمانان شویم؟ فرانسوی‌ها به آن‌ها گفتند "گم شوید" و این چیزی است که رییس‌جمهور ما هم باید انجام دهد». 

 

این نظرات، خشم گروه‌های مختلف از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان، نمایندگان مجلس ایالتی و شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی را برانگیخت و این شورا خواستار اخراج وی شد. 

 

جیمز سوئس، مدیر اجرایی شعبه شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در نیوجرسی در این باره گفت: جای تأسف است که خانم گریسکیویز دلیل این اظهارت خود را نگرانی در خصوص امنیت خانواده‌اش بیان می‌کند، در حالی که هیچ شواهدی حاکی از وجود خطر برای خانواده وی وجود ندارد. در واقع این نظرات دیدگاه متعصبانه وی را در مورد اقلیت‌ها نشان می‌دهد./847/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات