۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۲۲۸۰۶

نگرانی تحلیلگران نظامی صهیونیستی نسبت به تشدید عملیات های مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به تشدید عملیات های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی؛ به ویژه در آستانه اعیاد یهودی به شدت ابراز نگرانی کردند.
فلسطین، اسرائیل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نوعام امیر، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که مقامات سرویس های امنیتی اسرائیل از بیم تشدید انتفاضه قدس طی چند روز آینده به شدت نگران هستند.

 

نوعام امیر افزود که مجریان عملیات های انفرادی طی چند روز آینده محل تجمع یهودیان را نشانه خواهند رفت و این امر ایجاب می کند که شمار زیادی از نیروهای ارتش اسرائیل در قدس اشغالی و کرانه باختری مستقر شوند.

 

وی به نقل از یک افسر عالی رتبه ارتش صهیونیستی گفت که طی چند روز آینده شرایط جوی مساعد خواهد بود و این امر اسرائیلی ها را به گشت و گذار ترغیب می کند و به همین خاطر آنان ساعات طولانی را در بیرون از منزلشان سپری خواهند کرد، این امر ایجاب می کند که ماموران امنیتی در اماکن عمومی مستقر شوند.

 

نوعام امیر یادآور شد: اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می دهد حملات فلسطینیان طی چند روز آینده تشدید می شود.

 

از سوی دیگر، یکی از تحلیلگران روزنامه مکور ریچون نوشت که صهیونیست ها نسبت به تشدید عملیات های انفرادی فلسطینیان در اتوبوس ها و رستوران های اسرائیلی به شدت هراس دارند.  

 

شالوم یروشالیمی درباره دلخوش کردن به تحلیل های مبتنی بر اینکه این عملیات ها به سر آمده است، هشدار داد.

 

وی یادآور شد که عملیات اخیر قدس همزمان با ادعای افسران ارشد اسرائیلی مبنی بر کاهش میزان عملیات های انفرادی فلسطینیان به اجرا درآمد.  

 

از سوی دیگر، یک افسر دایره اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی گفت که میزان عملیات های انفرادی فلسطینیان با اقدامات و تحرکات نظامی ارتش اسرائیل ارتباط مستقیم دارد.

 

وی که نخواست نامش فاش شود در مصاحبه با روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم تاکید کرد: مساله ای که مقامات اسرائیل را با چالش مواجه کرده است، ماهیت عملیات های آتی فلسطینیان است.

 

وی خاطرنشان ساخت که نبرد سایبری یکی از چالش های فراروی ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می رود، این نبرد را نسل جدید فلسطین علیه ارتش و سرویس های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل به راه انداخته است و همین مساله اوضاع رژیم صهیونیستی را پیچیده تر خواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات