۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۲۲۸۱۳

راه‌اندازی بخش زبان فرانسوى و سوئدى سایت آستان علوی

همزمان با ایام خجسته ماه مبارک رجب، بخش فرانسوی و سوئدی در سایت آستان مقدس علوی با حضور تولیت آستان راه‌اندازی شد.
حجت الاسلام سید نزار حبل‌ المتین، تولیت آستان علوی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دو بخش زبان فرانسوی و زبان سوئدی در وب‌سایت رسمی آستان مقدس علوی و با حضور تولیت این آستان افتتاح و راه‌اندازی شد.


 
حجت الاسلام سید نزار حبل‌ المتین، تولیت آستان علوی، طی مراسم افتتاحیه بخش‌های جدید سایت، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش کارکنان وب‌سایت آستان ثمره این تلاش را از عنایت‌های حضرت امیرالمؤمنين(ع) دانست.


 
توليت آستان مقدس علوی در ادامه طراحى نرم‌افزارهای تبلیغاتی و دینی و اپلیکیشن‌های ویژه ماه مبارک رمضان و سایر اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را خواستار شد و بر جذب مخاطب و دوستداران اهل بیت(ع) از سراسر دنیا از طریق وب‌سایت آستان تأکید کرد.


 
سیدنزار حبل المتین در ادامه بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات در راستای نشر فرهنگ اهل بیت(ع) را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارکنان بخش تبلیغات و واحد اینترنت و وب‌سایت آستان، خدمات اینترنتی در ایام زیارت‌های میلیونی برای زائران بارگاه مطهر فراهم شود.

 

در ادامه، کرار الجواهری، مسؤول واحد اینترنت و وب‌سایت آستان علوی در این باره گفت: واحد اینترنت از واحدهای وابسته به بخش تبلیغات آستان مقدس علوی بوده و از سه بخش طراحی، ارتباطات و آرشیو تشکیل شده است.


 

وی افزود: وب‌سایت رسمی آستان قدس علوی در سال ۲۰۰۶ میلادی به زبان عربی راه‌اندازی و پس از مدتی دو زبان فارسی و انگلیسی به آن ملحق شد. بعدها توانستیم بخش زبان اردو را در وب‌سایت اضافه کنیم و اکنون با تلاش کارکنان این بخش و با همکاری مترجمان دارالترجمه وابسته به آستان علوی دو بخش زبان فرانسوی و سوئدی نیز راه‌اندازی شدند.


 
مسؤول واحد اینترنت آستان علوی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک بخش زبان‌های ترکی، آلمانی و چینی در وب‌سایت آستان علوی راه‌اندازی شود./994/ب102/د

ارسال نظرات