۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۲۳۰۵۶
رییس شورای شهر کرج:

شهدا الگوهایی بزرگ بین نسل امروز هستند

رییس شورای شهر کرج بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: شهدا الگوهایی بزرگ در بین نسل امروز هستند.
شهداء

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، محمدعلی بخشی اظهار داشت: تربیت این حافظان و قاریان قرآن نه تنها باعث انگیزش در بین جوانان می‌شود بلکه خانواده‌ها نیز با معارف قرآنی آشنا می‌شوند و باعث موفقیت جوانان در طول زندگیشان است.

 

وی افزود: کار قرآنی بی‌تأثیر نیست و از نتایج آن تربیت درست فرزندان‌، حجاب و حتی افزایش حافظه است، باید بدانیم قرآن فراگیر است‌ و اگر یک نفر در خانوده به حفظ آن روی بیاورد بقیه اعضای خانوده نیز به این کار تشویق می‌شوند و به تبع آن نیز در جامعه فرهنگ قرآن گسترش پیدا می‌کند.

 

این عضو شورا با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه قرائت قرآن و توجه به معنای این کتاب آسمانی گفت: ترویج قرائت قرآن و آگاهی دادن مردم به معانی آن نتایج مطلوبی را  به دنبال دارد؛ بر این اساس لازم است، مسئولان امر بر این مهم توجه ویژه داشت.

 

بخشی تاکید داشت: باید تمهیداتی اتخاذ شود و برنامه‌ریزی‌هایی صورت پذیرد که روند افزایش تعداد فعالان حوزه قرآنی استمرار داشته باشد.

 

این عضو شورا معتقد است، ترویج برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی ضامن سعادت و سلامت دنیوی و اخروی در همه حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که فرزندان آن‌ها با قرآن کریم مانوس هستند برای ما مایه افتخارند، این خانواده‌ها برای این کلانشهر الگو هستند تا فرهنگ قرآنی در این شهر بیش از پیش نشر و گسترش یابد./922/101/ب3

ارسال نظرات