۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۲۳۰۹۲

تحصیل ۹۴ طلبه در مدرسه علمیه الزهرای پلدختر

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از تحصیل 94 طلبه خواهر در این مدرسه خبر داد و گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه نو ورود پذیرش می شود.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، عصر امروز، در دیدار با مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان و در جمع طلاب این مدرسه گفت: این مدرسه از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی افزود: هم اکنون 94 طلبه خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی در سطح دو حوزوی هستند.

 

آزادبخت در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه نو ورود در پایه اول پذیرش می شود.

 

وی با اشاره به توانمندی طلاب این مدرسه در عرصه تبلیغ عنوان داشت: در مناسبت های دینی و مذهبی طلاب با همکاری سازمان تبلیغات به مناطق تبلیغی اعزام می شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر تعامل و همکاری با تبلیغات اسلامی این شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان تبلیغات بال حوزه علمیه این شهرستان است.

 

وی با اشاره به تحصیل طلاب غیر بومی در مدرسه علمیه شهرستان پلدختر بیان کرد: خوابگاه این مدرسه برای طلاب غیر بومی فعال است.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و در دو طبقه ساختمانی دارای امکانات کافی برای تحصیل طلاب این شهرستان است.

 

براساس این گزارش، در پایان این دیدار معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدرسه علمیه الزهرای پلدختر گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند./202/9451/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات