۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۲۳۴۷۸
معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز عنوان کرد؛

حضور خانواده های شهدا در مدرسه الغدیر

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به تأسیس بیت الشهدا در مدرسه الغدیر جهت ارتباط معنوی طلبه ها با شهدا گفت: در این یادمان افزون بر نمایشگاه کتاب دائمی دفاع مقدس، خانواده های شهدا حضور خواهند یافت.
شهدا

حجت الاسلام مصطفی حیادر، معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برگزاری مناسبت های گوناگون و ویژه از فعالیت های این معاونت است، خاطرنشان کرد: بزرگان عشایر، مسؤولان استانی و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در مراسم های صورت گرفته از سوی این معاونت حضور فعال دارند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز در ادامه به واحدهای مشاوره و ازدواج در راستای ارائه تمهیدات مورد نیاز برای زوج های جوان اشاره و گفت: پس از گذشت 5 سال از فعالیت مدرسه الغدیر 11 طلبه این مدرسه در 16 رجب معمم شدند.

 

حجت الاسلام حیادر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی بیت الشهدا با محوریت شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی در مدرسه علمیه الغدیر اظهارداشت: به صورت هفتگی در این یادمان مراسم میثاق با شهدا و دعوت از خانواده های شهدا را اجرایی خواهیم کرد.

 

این مقام مسؤول افزود: پخش نماهنگ و دعوت از راویان جنگ از دیگر برنامه ها در راستای ادای دین به مقام شامخ شهدا در این یادمان خواهد بود.

 

وی ارتباط معنوی طلبه ها با شهدا را از جمله دلایل تأسیس بیت الشهدا برشمرد و ابراز داشت: با توجه به همجواری مدرسه الغدیر با مزار شهدای اهواز و حضور طلبه ها بر مزار شهیدان تصمیم برآن شد تا برای تقویت این ارتباط و روحیه شهادت طلبگی بیت الشهدا را تأسیس کنیم.

 

حجت الاسلام حیادر با اشاره به برنامه های متنوع واحد شهدای مدرسه الغدیر خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب دائمی دفاع مقدس برای آشنایی طلبه ها با جنگ تحمیلی و یادگاران آن در بیت الشهدا راه اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که بیت الشهدا با حضور آیت الله محسن حیدری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی افتتاح شده است، ابرازداشت: این یادمان تضمین کننده معنویت مدرسه الغدیر که با استقبال خوب طلبه ها مواجه شد، خواهد بود./9456/302/ب3

ارسال نظرات