۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۲۳۴۷۹
مدیر مدرسه صالحیه قزوین:

مسؤولان نظام نباید در مقابل دشمنان لبخند بزنند

مدیر مدرسه صالحیه قزوین گفت: مسؤولان نظام نباید در مقابل دشمنان لبخند بزنند و به توافق امیدوار باشند چرا که غربی‌ها هرگز با جمهوری اسلامی ایران سازش نخواهند کرد.
حجت الاسلام میثم درگاهی

حجت‌الاسلام میثم درگاهی، مدیر مدرسه صالحیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به برداشت 2 میلیارد دلاری آمریکا از حساب بلوکه شده ایران گفت: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که اگر حتی با برجام تحریم‌ها هسته‌ای برداشته شود غربی‌ها دوباره چیز دیگری را بهانه می‌کنند و این یک واقعیت آشکار است.

 

وی افزود: دشمنی آمریکا با ایران ماهیتی بوده و آ‌ن‌ها درواقع با انقلاب و اسلام ما مشکل دارند و کاش مسؤولین ما این موضوع را بدرستی بفهمند.

 

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مسؤولان نظام نباید در مقابل دشمنان لبخند بزنند و به توافق امیدوار باشند چراکه غربی‌ها هرگز با جمهوری اسلامی ایران سازش نخواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام درگاهی با تاکید بر اینکه امید به توافق با دشمن از ابتدا اشتباه بوده است، اظهار کرد: رهبری بارها فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم و حال اگر دوستان می‌خواهند تجربه کنند مشکلی ندارد اما نباید از خطوط قرمز انقلاب و نظام عبور کنند.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مسؤولان می‌گفتند اگر برجام به تصویب برسد تمام مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد اما امروز قرار نیست همه مشکلات حل شود و از برجام‌های بعدی می‌گویند.

 

مدیر مدرسه صالحیه قزوین افزود: این نوع رفتار مسؤولان بازی با الفاظ است که متاسفانه به جای نگاه به ظرفیت‌های داخلی چشم به دست دشمن دوخته‌اند و از خطوط قرمز هم گذاشتند تا جایی که رهبر انقلاب با صراحت در سفر خود به مشهد بیان کردند که خیلی از خطوط قرمز رعایت نشده است.

 

حجت‌الاسلام درگاهی با بیان اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد، گفت: متاسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند تا پروتکل الحاقی که یکی از موارد آن بازرسی‌های نظامی است نیز به تصویب برسد که رسمأ توان نظامی کشور را زیرسوال ببرند و من اعتقاد دارم اینکه فرماندهی و ریاست کل قوا پس از خیانت‌های بنی‌صدر به ولی فقیه محول شد از الطاف الهی است.

 

استاد حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: اگر ما تمام خواسته‌های غربی‌ها را بپذیریم باز آن‌ها راضی نخواهند بود و بهانه‌های دیگری را برای کارشکنی بیان می‌کنند.

 

وی ابراز کرد: دعا کنیم که مردم بیدار شوند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ان‌شاءالله جنبش انقلابی شکل بگیرد و خداوند تغییری در بافت‌‌های جامعه ایجاد کند.

 

حجت‌الاسلام درگاهی در پایان گفت: برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران به بهانه‌های واهی، بسیار شرم‌آور است و از طرفی این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که آقای ظریف وزیر امور خارجه کشور با همتای آمریکایی خود جان کری دیدار کرد و این نشان از خیانت آشکار آمریکایی‌ها است./955/302/ب3

ارسال نظرات