۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۹۲۶
امام جمعه نورآباد:

تشکیل کارگروه های تخصصی نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه تشکیل کارگروه فرهنگی نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، گفت: با تشکیل این کارگروه ها فرهنگ سازی در عرصه های گوناگون مورد توجه قرار می گیرد.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سيدجعفر هاشمي نژاد، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي این شهرستان، گفت: فرهنگ اساس توسعه است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، بیان داشت: مقوله فرهنگ از اقتصاد و سیاست مهم تر است و باید به این امر توجه داشت که فرهنگ اساس و پایه توسعه در عرصه های گوناگون است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و اهمیت مسأله اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: برای تحقق شعار سال باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که فرهنگ لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: با فرهنگ سازی و اقدام و عمل می توان مؤلفه های اقتصاد مقاومتی را مورد توجه ویژه قرار داد.

 

وی در ادامه از تشکیل کارگروه فرهنگ خبر داد و افزود: تشکیل این کارگروه ها برای فرهنگ سازی در زمینه های گوناگون و شناسایی آسیب های اجتماعی است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به حضور کارشناسان در این کارگروه ها، اظهار داشت: با شرکت کارشناسان موضوعات و آسيب هاي منطقه مورد بررسي قرار مي گيرند.

 

وی یادآور شد: این کارگروه های فرهنگی با محوریت خانواده، جوانان روستايي، ادارات و بازاريان تشكيل مي شود.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: برای مقابله با هجمه های فرهنگی، مسائل و مشکلات فرهنگی در زمینه های گوناگون باید شناسایی و بررسی شود.

 

وی تصرح کرد: تشکیل كارگروه های فرهنگی نقش مهمي در شناسايي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي دارد./9459/202/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات