۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۲۳۹۲۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

روحیه اعتقادی و جهادگری، سلامت انقلاب را تضمین می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش‌روندگی انقلاب، در گرو ایمان و مجاهدت نسل جوان است، گفت: روحیه اعتقادی و جهادی در نسل امروز، پایه‌های نظام اسلامی را قوت بخشیده و سلامت انقلاب را تضمین می‌کند.
سردار معروفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان امروز در جمع بسیجیان شهرستان چابهار گفت: جوانان امروز ما علی‌رغم همه توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب، دارای روحیه ایثار و جهادگری هستند و برای کشورشان از هیچگونه فداکاری دریغ نمی‌کنند.

 

سپاه سلمان سیستان وبلوچستان بیان کرد: امروز جوانان انقلابی شیعه و سنی ما در سطح آمادگی بالایی قرار دارند که این امر نشانگر بصیرت عمیق و همچنین سازماندهی و آموزش و انسجام تحسین‌برانگیز است.

 

وی افزود: تا زمانی که  قوه  تفکر و انگیزه در ذهن و روح شما مؤمنان انقلابی باشد، استحکام انقلاب اسلامی، پیش روندگی انقلاب، قوه اقتدار و امنیت و سربلندی و شرف و عزت ما بیشتر خواهد شد.

 

سردار معروفی در ادامه از محبت به اهل بیت(ع) بعنوان وجه مشترک تشیع و تسنن یاد کرده و عنوان کرد: شیعه و سنی همه اهل بیت پیامبر را دوست دارند و احترام و تکریم و پیروی از خاندان عصمت و طهارت وجه مشترک افتخار همه ماست و به واسطه همین وجوه مشترک بالاترین روحیه استکبار ستیزی و بالاترین روحیه وطن پرستی و بالاترین درجه همت و حرمت در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه ادب و معرفت جز در چارچوب دین به‌دست نمی‌آید، اظهار کرد: مأموریت سخت حفظ و ترویج انقلاب به ما نیروهای بسیجی و انقلابی واگذار شده که بدون شناخت امام زمانش و دشمن انقلاب امکان پذیر نیست؛ در حال حاضر مهم ترین مولفه دشمن شناسی و امام شناسی است  و باید دشمن و اهداف و راهبرد و و روش و منش او را با بصیرت کامل بشناسیم.

 

فرمانده سپاه سلمان در پایان افزود: فردی که بی توجه به امنیت  است و دغدغه دین را ندارد و از کنار ناملایمات و مشکلات مردم بگذرد بسیجی نیست بسیجی یعنی فکر جریان فرهنگ، خیلی انسان ها بسیجی هستند چون جریان و تفکرشان و حوزه نظری‌شان مقدس است./203/831/ب1

ارسال نظرات