۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۲۴۲۰۹
مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد؛

راه اندازی کانون بازنشستگان سازمان تبلیغات استان

مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تجلیل از 4 بازنشست سازمان تبلیغات در سال جاری گفت: در آینده نزدیک شاهد راه اندازی کانون بازنشستگان این سازمان در راستای خدمت رسانی بهتر خواهیم بود.
مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

سید محمد کلانتری، مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1360 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر 15 نفر از نیروهای سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بازنشست شده اند.

 

مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که 4 نفر در سال 94 از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بازنشسته شده اند، ابراز داشت: در جلسه ای با حضور معاونت توسعه و مدیریت سازمان تبلیغات کشور از این 4 عزیز بازنشست تقدیر به عمل آمد.

 

کلانتری اظهارداشت: با اعطای لوح تقدیر ارسالی از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی و تقدیم هدایای مناسب از این بزرگوران تقدیر به عمل آمد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که بازنشستگان 2 نفر از اهواز و بقیه از شوشتر و خرمشهر هستند، ادامه داد: این تجلیل ها و تقدیرها برای قدردانی از زحمات و سال های طولانی که این بزرگوران برای خدمت و اعتلای نظام اسلامی به کار بردند، می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمات رفاهی شاغلان سازمان تبلیغات اسلامی برای بازنشستگان آن در نظر گرفته می شود و برنامه های زیارتی و مسافرتی با خانواده برای بازنشستگان در تابستان پیش بینی شده است.

 

مسؤول امور اداری اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برنامه ها و فعالیت های گوناگون و متنوعی از جمله تشکیل کانون بازنشستگان استان و راه اندازی آن در اداره کل برای بهره مندی از تجارب این عزیزان درنظر گرفته شده است.

 

کلانتری در پایان افزود: ان شاء الله با راه اندازی کانون بازنشستگان خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بازنشتسگان سازمان تبلیغات را شاهد خواهیم بود./9456/302/ب3

ارسال نظرات