۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۲۴۲۱۰

اقتصاددانان میزبان نشست تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی»

دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور جمعی از استادان و دانشجویان، میزبان نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» خواهد بود.
نشست کتابخوان

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای نامگذاری سال 1395 به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری و لزوم بررسی و ارائه راهکارهای مؤثر در خصوص این موضوع پر اهمیت و بنابر مصاحبه دبیرکل نهاد در ابتدای امسال مبنی بر برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان، نخستین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام صادق علیه السلام ساعت 16 روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام در سالن شهید صدرِ دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» نخستین نشست از سه نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع اقتصاد مقاومتی است که روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

 

در این سلسله نشست‌ها جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در این حوزه را معرفی و تجربه خواندن آنها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند./998/د102/ق

 

منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

ارسال نظرات