۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۲۱۵
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

معلمان رسالت مهمی در توسعه عرصه های علمی در کشور بر عهده دارند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نقش و رسالت مهم معلمان در کشور گفت: معلمان رسالت مهمی در توسعه و پیشرفت عرصه های علمی در کشور بر عهده دارند.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در دیدار با معلمان به مناسبت هفته معلم با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در تربیت نیروهای فرهیخته و کاردان دارند، خاطرنشان کرد: آینده کشور به وسیله همین دانش‌آموزانی که در مدارس توسط معلمان دلسوز تربیت می‌شوند تامین می‌شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی اتخاذ شود.

 

وی افزود: معلمان رسالت بسیار خطیر و حساسی بر عهده دارند چرا که امروزه باید برای توسعه و پیشرفت، گام‌های بسیار بزرگی در عرصه‌های علمی برداشته شود و نقش معلمان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

 

امام جمعه اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای والامقام معلم و دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان و معلمان باید با ادامه راه این شهدا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و فرهنگ ایثار و شهادت به طور اساسی در مدارس ترویج شود.

 

وی اظهار کرد: معلمان جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور دارند ولی متاسفانه خدمات‌دهی رفاه این قشر نسبت به سایر کارکنان دولت کم بوده و باید مسؤولان ارشد کشور عدالت و توازن را در آموزش و پرورش نیز رعایت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، بیان داشت: متاسفانه تاکنون مشکلات فرهنگیان به طور اساسی برطرف نشده و نیاز است منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت و هرچه زودتر پیگیر مطالبات قشر تلاشگر فرهنگیان در استان باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نامه خود به معاون اول رییس جمهور، گفت: در این نامه خواستار حل مشکل جانبازان 25 درصد آموزش و پرورش اردبیل شده‌ام که باید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات به این قشر دلسوز و شجاع نیز ارائه شود./937/202/ب3

ارسال نظرات