۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۲۴۴۴۳
امام جمعه قشم:

مشکل مسکن و معیشت کارگران با ایجاد اشتغال پایدار قابل حل است

امام جمعه قشم، مشکل مسکن و معیشت کارگران و محرومان را با ایجاد اشتغال پایدار و حمایت قانونی از نیروهای کارگری قابل حل دانست.
امام جمعه قشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه در تالار وحدت شهر قشم با اشاره به مستندات مهم تاریخی و بین المللی خلیج فارس، گفت: دشمنان نظام اسلامی به هیج وجه قادر نخواهند بود نام خلیج فارس را تحریف کنند.

 

وی افزود: مسؤولان باید به دور از بازی سیاسی تغییر نام خلیج فارس، از این ظرفیت مهم خدادادی برای ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه به نحو شایسته استفاده کنند.


 

امام جمعه قشم،خلیج فارس را یک ظرفیت مهم اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: شایسته نیست به راحتی از این فرصت عبور کنیم و شاهد بیکاری ساکنان این آبراه مهم در کشورمان باشیم.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مشکل مسکن و معیشت کارگران و محرومان را با ایجاد اشتغال پایدار و حمایت قانونی از نیروهای کارگری قابل حل دانست.
 

حجت الاسلام جوکار اظهار امیدواری کرد: گام های موثری در رفع مشکلات مسکن و معیشت این قشر زحمتکش برداشته شود.
 

وی در ادامه از برنامه ریزی دولت تدبیر و امید و کارگزاران دولت یازدهم در قشم با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور راهکار مناسبی برای تولید نیروهای متخصص در راستای اقتصاد مقاومتی در کل جزیره قشم خبرداد.
 

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: پیام بوسه زدن پیامبر اعظم (ص) بر دست کارگران نشان از جایگاه ارزنده دستان تلاشگرانی دارد که چرخ تولید و توسعه جوامع مختلف بشری را به حرکت در می آورند.
 

حجت الاسلام جوکار ضمن مهم برشمردن تعریف دقیق جایگاه مشاغل در منطقه آزاد قشم و ارائه تسهیلات به جوانان جویای کار را در کنار آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار تصریح کرد: رونق اقتصادی و توسعه پایدار باید در جهت اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد قشم و آموزش کارگران متخصص براساس نیاز صنایع در این منطقه برنامه ریزی شود./202/851/ب1

ارسال نظرات