۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۲۴۶۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری هفته قرآن و عترت در کرمانشاه

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری هفته قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: این محافل از 18 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و در بخش های متنوعی میزبان علاقه مندان خواهد بود.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور در جلسه هماهنگی هفته قرآن و عترت ابراز داشت: توجه به فرهنگ قرآنی و نشر و تبیین این فرهنگ در جامعه موجب سعادتمندی افراد است.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم سبب جای گیری قرآن و آموزه های نورانی آن در قلب و روح افراد جامعه شده و از آسیب های اجتماعی در کشور می کاهد.


حجت الاسلام قبادی بیان داشت: خوشبختانه توجه به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در استان خوب بوده و ارگان ها و ادارات مختلف همکاری خوبی در برگزاری این محافل دارند.


وی اذعان داشت: برگزاری هفته قرآن و عترت در استان موجب عطرآگین شده فضای استان شده و نشاط معنوی فراوانی در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد، برگزاری چنین محافلی سبب جلب توجه افراد به کسب معلومات دینی و قرآنی خواهد شد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی از تمام امکانات و توان موجود برای برگزاری هرچه بهتر این محافل دریغ نکرده و با تمام قوا در برپایی این محافل مشارکت دارد.


حجت الاسلام قبادی یادآور شد: این هفته از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده و در بخش های متنوعی به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان به آیات روح بخش قرآن کریم خواهد بود.


وی در ادامه عنوان داشت: حضور مستمر قرآن در بطن جامعه نه تنها موجب انس بیشتر افراد با کلام وحی می شود بلکه آثار و برکات معنوی بسیاری در فضای جامعه برجای خواهد گذاشت.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: آموزه های قرآن کریم روح بخش، بهترین راهنمای زندگی بشر و ابزار سعادت اخروی بندگان است./202/857/ب1

ارسال نظرات