۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۲۴۸۶۴
سردار باقرزاده در همدان:

برخی به سبب برجام متوهم شده اند/ راه عزت مشخص است مردم را گمراه نکنید

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برجام نباید سبب توهم برخی افراد شود چون راه مشخص است و راه شهدا، راه عزت و استقلال است و مردم از توصیه های رهبر معظم انقلاب و راه شهدا تبعیت می کنند.
باقرزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار محمد باقر‌زاده فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز در مراسم تشییع سردار علیرضا شمسی‌پور که در شهر همدان برگزار شد اظهار داشت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس بر وعده الهی پایدار و پایبند بودند.

 

 

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به روحیه شهید شمسی پور در اشتیاق به تفحص شهدا اشاره کرد و افزود: شهید شمسی پور طاقت نداشت که شهدا را در میدان مین محصور ببیند در نهایت نیز در زاه تفحص شهدا با پاهای قلم شده به دیار الهی شتافت.

 

وی با اشاره به اینکه شهید شمسی پور برای شناسایی و تفحص شهدای گمنام به عراق رفته بود گفت: این شهید بزرگوار هفتمین شهید تفحص همدان است که در عرصه دفاع مقدس حضوری موثر داشت.

 

سردار باقرزاده اظهار داشت: این شهید بزرگوار در تفحص آخر خود، 15 شهید را شناسایی کرد و باید دانست که تفحص و انتقال شهدا به میهن تکریم آنان است اما اوج تکریم شهدا سر خم نکردن در مقابل دشمنان است.

 

وی به بیانی از شهید شمسی پور درباره شهدا اشاره کرد ابراز داشت: شهید شمسی‌پور همیشه تأکید داشت که یاد شهدا باید در جامعه زنده بماند چرا که  که فراموش کردن یاد شهدا سبب طمع دشمن بر ما خواهد شد و در نتیجه ملت به اسارت می‌رود.

 

وی افزود: پیام شهدا برای ما این است که در راه ایستادگی با دشمنان تردید به دل راه ندهید و شعار شهید شمسی پور همین بود که ما با آمریکا مخالفیم و سازش نخواهیم کرد.

 

سردار باقرزاده در ادامه به سخنان سردار سلامی اشاره کرد و گفت: موضع ملت ایران مشخص است و سخنان سردار سلامی به عنوان نماینده ملت ایران؛ سخنان ملت ایران است.

 

فرمانده کمیته جست‌ و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برخی آدرس اشتباه به مردم می دهند ابراز داشت: برجام نباید سبب توهم برخی افراد شود چون راه مشخص است و راه شهدا، راه عزت و استقلال است و مردم از توصیه های رهبر معظم انقلاب و راه شهدا تبعیت می کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات