۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۲۵۵۴۹
عالم اهل سنت:

جنگ کربلا با ظهور تمام می‌شود

عمران نزار حسین گفت:  انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مقاومت در برابر زورگوها است. امام خمینی(ره) این شجاعت را داشتند که آمریکا را شیطان بزرگ بنامند. نام‌گذاری که هیچ‌کدام از سران دیگر کشورهای اسلامی جرأت این کار را نداشتند.
تصاویر گرفته شده توسط خبرنگار از مراسم عمران نزار حسین مشهد مدرسه المهدی تصاویر گرفته شده توسط خبرنگار از مراسم عمران نزار حسین مشهد مدرسه المهدی تصاویر گرفته شده توسط خبرنگار از مراسم عمران نزار حسین مشهد مدرسه المهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ عمران نزار حسین، عالم اهل سنت امروز در مدرسه علمیه المهدی به سخنرانی با موضوع از انقلاب امام خمینی(ره) تا ظهور حضرت مهدی(عج) پرداخت و در ابتدا به شجاعت بی‌بدیل امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: باید بدانیم انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مقاومت در برابر زورگوهاست. زورگوها و ظالم‌ها شناخته‌شده هستند. امام خمینی(ره) این شجاعت را داشتند که آمریکا را شیطان بزرگ بنامند. نام‌گذاری که هیچ‌کدام از رهبر‌ها و سران دیگر کشورهای اسلامی جرئت و شجاعت این کار را نداشتند.

 

این فیلسوف و محقق اسلامی در ادامه سخنانش به آیه‌ای از سوره مائده که به مسلمان‌ها دستور می‌دهد از یهود و نصاری دوست انتخاب نکنید اشاره کرد و گفت: آیا منظور قرآن کریم همه یهود و نصاری است؟ خیر، این‌طور نیست. زیرا آیات دیگری وجود دارد که مخالف این موضوع است. پس منظور قرآن چیست؟

 

وی در ادامه صحبت به وحدت یهودی‌ها و مسیحی‌ها تحت عنوان صهیونیسم اشاره کرد و گفت: این همان دوستی است که نباید بین مسلمان و آن‌ها شکل بگیرد؛ یعنی با مسیحی صهیونیسم و یهودی صهیونیسم نباید دوست بود، زیرا این همپیمانی اتفاق عجیبی است که در دنیا رخ داده. مسیحیان عیسی(ع) را به عنوان خدا می‌پرستند و یهودیان را متهم به کشتن پیامبر و خدای خود می‌کنند، حال چه اتفاقی افتاده است که این دو با هم متحد شده‌اند؟!

 

نویسنده کتاب (اورشلیم بیت المقدس در قرآن) با این سؤال که، چه کسی سازمان ملل متحد و سیستم گردش پول جهانی را تأسیس کرد و چه کسی درهم و دینار را از بازار خارج کرد، افزود: تمام این اقدامات توسط مسیحی‌ها و یهودی‌های صهیونیسم اتفاق افتاد. بنابراین انقلاب اسلامی ایران کارش تمام نشده است و هنوز اول راه است و اگر به کمالش نزدیک شود کار بیشتری هم خواهد داشت. شما طلاب نیز باید بیشتر فعالیت کنید و به میان مردم بروید. به آن‌ها بگویید که قرآن چه می‌فرماید و چرخش پولی چه اتفاقی است.

 

 امام جماعت مسجد دارالقرآن لانگ مآیلند نیویورک، وظایف کنونی انقلاب اسلامی ایران را برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران باید خیلی کار انجام دهد تا موفق شود. ایران باید از سازمان ملل و صندوق بین‌المللی پول خارج شود و به قرآن و سنت پایبند باشد. باید درهم و دینار را به سیستم برگرداند و از پول کاغذی استفاده نکند البته منظورم از درهم و دینار همان پول عرفی زمان صدر اسلام است نه پولی که اکنون کشورهای عربی استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌دهم این‌کار را به‌تدریج انجام دهید.

 

وی در ادامه افزود: اگر مردم ایران به انقلاب باور دارند باید بیشتر مقاومت کنند. من از شما سؤال می‌کنم، ایران مقاومت می‌کند یا با آن‌ها دست می‌دهد؟! وقتی امام زمان(عج) تشریف بیاورند مقابل این ظالم، مقاومت و انسان‌های تحت ظلم را آزاد می‌کنند. این پایان واشنگتن و سازمان ملل متحد و صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.

 

مدیر سابق مطالعات اسلامی مؤسسه علمیه کراچی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی در مقابل ظالم و زورگو بود، بیان کرد: جنگ و معرکه کربلا تمام نشده است. جنگ کربلا، جنگ ظالم و مظلوم بود. کربلا زمانی تمام می‌شود که امام زمان(عج) ظهور کند و هر مسلمانی باید آن موقع تصمیمی بگیرد که در کدام جبهه مبارزه کند. در جبهه دشمنان ایشان یا دوستان ایشان.

 

در ادامه جلسه، عده‌ای از طلاب مدرسه علمیه المهدی سؤالاتی از استاد عمران نزار حسین پرسیدند و مترجم، جناب آقای مجید نوری که از دانش‌آموختگان این مدرسه است به طرح آن‌ها پرداخت. اولین سؤال درباره کمرنگ بودن استکبارستیزی در جهان اهل سنت بود که استاد پاسخ دادند: اهل سنت کربلا را فراموش کرده‌اند، همین فراموشی باعث شده است که به خاطر کمی نان خود را بفروشند و استکبارستیزی را به یاد نیاورند.

 

سؤال بعد درباره ارتباط مردم آمریکای جنوبی با مردم ایران بود که وی در پاسخ گفت: آمریکای لاتین ضد زورگوها و امپریالیسم است. ایران نیز در این زمینه پیشینه و تاریخ خوبی دارد. می‌توان گفت، فکر استکبارستیزی از ایران نشئت‌گرفته است./862/202/ب3

ارسال نظرات