۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۲۵۵۷۳

پرفروش‌ترین‌های خانه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد

با گذشت پنج روز از بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌های «فرزانه ایران‌مدار»، «کتاب، کتابداری و کتاب‌پژوهی در نوشته‌های نوش‌آفرین انصاری»، «نشر و کتاب به روایت جهان کتاب» و «هزار سال با کتاب» در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های موسسه خانه کتاب قرار گرفته‌ است.
مؤسسه خانه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، انتشارات مؤسسه خانه کتاب در زمینه‌‌های گوناگونی مانند حوزه نشر و آمار آن، مشاهیر کتابشناسی و سایر موضوعات اقدام به انتشار کتاب کرده است.

 

 
کتاب «فرزانه ایران‌مدار؛ گنجینه پژوهشی ایرج افشار» که در بیست و نهمین دوره از نمایشگاه کتاب با استقابل خوبی رو‌به‌رو شده است، در‌بر‌گیرنده، 38 نوشتار درباره استاد افشار و 29 نوشتار اهدا شده به ایرج افشار است. این کتاب با شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای چهل هزار تومان از سوی موسسه خانه کتاب و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر شده است.


 
از دیگر کتاب‌های پر‌فروش خانه کتاب می‌توان به کتاب «کتاب، کتابداری وکتاب‌پژوهی در نوشته‌های نوش آفرین انصاری» اشاره کرد که در آن مجموعه‌ای از مقالات و مصاحبه‌های خانم نوش‌آفرین انصاری که به صورت پراکنده در مجلات و جاهای مختلف چاپ شده بوده، گردآوری شده است. این کتاب شامل بخش‌های زندگی‌نامه نوش‌آفرین انصاری، کارنامه علمی وی و مقالات ایشان است. این مقالات که در دوره‌ای ۵۲ ساله نگاشته شده است، در سه گروه «مقالات کتاب و کتابداری»، «مقالات کتاب و کتابداری کودک و نوجوان» و «مقالات در زمینه بررسی‌های تاریخی» است.
 

 

کتاب «کتاب،کتابداری و کتاب‌پژوهی در نوشته‌های نوش‌آفرین انصاری» در ۴۶۴ صفحه توسط خانه کتاب و در شمارگان ۵۰۰ نسخه در مهرماه ۱۳۹۴ منتشر شده است.
 

 

کتاب «نشر و کتاب به روایت جهان کتاب» نیز از آثار پرفروش خانه کتاب است که به مناسب بیستمین سال انتشار مجله «جهان کتاب» به همت حبیب بابائی در یک هزار و ۳۰۴ صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۵۰ هزار تومان از سوی خانه کتاب منتشر شده است.
 

 

کتاب «هزار سال با کتاب» دیگر اثری است كه در پنج روز اول نمایشگاه کتاب، جزو کتاب‌های پرفروش موسسه خانه کتاب است که حاوی مجموعه‌ای از مقالات به قلم علیرضا قراگزلو است که دامنه موضوعی آن حوزه‌های متنوعی از جمله ادبیات، تاریخ، فلسفه اسلامی، کلام و عرفان را در بر می‌گیرد. این کتاب به قیمت سی هزار تومان از سوی خانه کتاب روانه بازار نشر شده است.
 

 

همچنین، از «دوره کامل کارنامه نشر "1357 تا 1393" » در بیست و نهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، استقبال قابل توجهی شده است.
 

 

علاقه‌مندان برای تهیه محصولات انتشارات خانه کتاب می‌توانند به سالن شماره 2 ناشران عمومی، راهرو 1، غرفه شماره 19 در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند و این محصولات را با تخفیف 30 درصدی تهیه کنند./998/د102/ق

 

منبع:  روابط عمومی خانه کتاب

 

ارسال نظرات