۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۶۶۲
مسؤول کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

جشن های شعبانیه در مساجد استان مرکزی برگزار می شود

مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی گفت: جشن های شعبانیه همزمان با سالروز خجسته میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) در مساجد استان مرکزی برگزار می شود.
حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: همزمان با سالروز خجسته میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) مراسم جشن و سرور در مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 

برگزاری مسابقات فرهنگی از سیره و زندگانی ائمه(ع)

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با آذین بندی و نصب بنر سر در شهر را در شب میلاد صاحب العصر(عج) و میلاد سه نور غرق در شادی می کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقات فرهنگی از سیره و زندگانی ائمه(ع)، پخش شیرینی و شربت و چراغانی سر در مساجد از جمله برنامه‌هایی است که به‌ مناسبت میلاد سه نور برگزار می‌شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه مردم متدین استان مرکزی در این روزهای جشن و سرور با برپایی مراسم جشن و مولودی‌ خوانی در تکایا، مساجد و حسینه‌ها این ایام را گرامی می‌دارند، گفت: بزم شادی جوانانی که آغاز زندگی مشترک را با اعیاد شعبانیه مقارن کرده‌اند جلوه خاصی به مراسم شادی داده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) غرق در نور و شادی است و اعضای کانون ها از اول ماه شعبان با شور و شعف وصف‌ نشدنی در تدارک برپایی جشن‌های باشکوه میلاد این بزرگواران هستند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: مراسم جشن و سرور در مساجدی که دارای کانون فرهنگی هنری هستند برگزار می شود و به صورت مفصل این جشن ویژه نیز در شب نیمه شعبان در چند مسجد استان دایر است.

 

تبیین جایگاه مهدویت، غیبت، انتظار و ظهور

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه ها حول محورهای تبیین جایگاه مهدویت، غیبت، انتظار، ظهور و بحث های مهدویت در سطح مساجد استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: ارسال پیامک، چاپ و توزیع بنر، توزیع کارت هایی با مضامین احادیث و آیه هایی درباره صاحب الزمان(عج) بین کانون ها، از برنامه های این دبیرخانه در اعیاد شعبانیه است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طنز، موسیقی سنتی، مولودیه خوانی و مسابقه فرهنگی نیز از جمله برنامه هایی است که اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی در مراسم جشن های شعبانیه به آن می پردازند./842/302/ب2

ارسال نظرات