۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۶۸۸
مدیر سفیران هدایت تبریز:

سفیران هدایت تبریز دارای رتبه دوم پذیرش طلاب است

حجت الاسلام زارع گفت: استان آذربایجان شرقی بعد از قم دارای رتبه نخست در جذب طلاب در مجموعه سفیران هدایت است.
سفیران هدایت

حجت الاسلام زارع زاده نجفی، مدیر سفیران هدایت تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: سفیران هدایت مجموعه ای زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت تبلیغ در سراسر کشور و در دو سطح تأسیس شده است.

 

وی افزود: طلابی که گرایش به امر تبلیغ داشته و سعی دارند به عنوان مبلغ اسلامی به امر تبلیغ اشتغال داشته باشند، در این مجموعه اشتغال به تحصیل دارند.

 

مدیر سفیران هدایت تبریز با اشاره به اینکه سفیران هدایت با هدف امر تبلیغ تأسیس و تکوین شده است، بیان داشت: سفیران هدایت با برنامه های فشرده و جامع تلاش دارد در کوتاه مدت مبلغان به روز و جامع را در کنار دروس حوزوی تربیت و تحویل جامعه دهد.

 

وی تصریح کرد: مجموعه سفیران هدایت در استان آذربایجان شرقی نیز در این زمینه موفق به تربیت جمعی از مبلغان شده است که فارغ از تحصیل شده اند و در حال حاضر عده ای به ادامه تحصیل در سطح سه دوره های بلند مدت اشتغال دارند و جمعی دیگر نیز به امر تبلیغ مشغول هستند.

 

حجت الاسلام زارع زاده با بیان اینکه طلاب مجموعه سفیران هدایت بعد از اتمام دوره پنج ساله، لازم است تحقیق پایانی در دو واحد را ارائه دهند، ابراز داشت: محصلان این مجمومه تعهد پنج ساله تبلیغ بر عهده دارند و در زمینه مکان تبلیغی مختار هستند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر طلاب مبلغ فارغ از تحصیل به امر تبلیغ اشتغال دارند و در مجموعه سفیران هدایت طلاب دارای معدل بالای 18 از امر تبلیغ معاف بوده و می توانند به ادامه تحصیل بپردازند.

 

مدیر سفیران هدایت تبریز با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی بعد از قم دارای رتبه نخست در جذب طلاب در مجموعه سفیران است، خاطرنشان کرد: طلاب سفیران هدایت تبریز از بنیه علمی و تحصیلی بالایی برخوردارند و دارای رتبه های برتر علمی نیز شده اند./854/303/ب2

ارسال نظرات