۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۷۸۱
تولیت حوزه علمیه امام القائم:

ملائكه هم عاشق زيارت امام حسين هستند

تولیت حوزه علمیه امام القائم(عج) گفت: در هنگام تولد امام حسين(ع) از عرش گروهي از ملائكه قنداقه امام حسين(ع) را به آسمان چهارم بردند، زيرا ملائكه آسمان نيز عاشق زيارت امام حسين(ع) بودند.
آیت الله عبدالجواد علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آيت الله سيد عبدالجواد علم الهدي تولیت حوزه علميه امام القائم(عج) بعدازظهر امروز در ادامه كلاس درس اخلاق خود كه در بيت وی برگزار شد، با اشاره به ولادت امام حسين(ع)، اظهار داشت: امام حسين(ع) به روايتي ١١ماه و به روايت ديگري ١سال پس از ولادت امام حسن(ع) به دنيا آمدند.

 

وي ادامه داد: وقتي امام حسين(ع) به دنيا آمد انگشت اشاره را رو به آسمان گرفت و شهادتين را بر زبان مبارك جاري کرد، در زمان تولد امام حسين(ع) چنان نوری از ايشان ساتر می‌شد كه از نور حضرت همه جا روشن شد، به طوري كه حضرت زهرا(س) امام را نمی‌توانست ببيند.

 

تولیت حوزه علميه امام القائم(عج) با بيان اينكه در هنگام تولد امام حسين(ع)، قنداق ايشان را ملائكه به آسمان بردند، خاطرنشان كرد: در هنگام تولد امام حسين(ع) از عرش گروهي از ملائكه قنداقه امام حسين(ع) را به آسمان چهارم بردند زيرا ملائكه آسمان نيز عاشق زيارت امام حسين(ع) بودند.

 

آيت الله علم الهدي در پايان گفت: زيارت امام حسين(ع) فضيلت بسياري دارد، در روايات آمده است درب خانه‌ امام حسين(ع) وسيع ترين و با بركت ترين منازل است./203/816/ب1

ارسال نظرات