۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۷۸۷
با پیام حضرت آیت الله سبحانی؛ 

نخستین همایش گفتمان مهدویت در تبریز برگزار می شود

نخستین همایش گفتمان مهدویت با موضوع خاستگاه مهدویت با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دانشگاه شهید مدنی(ره) تبریز برگزار می شود.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین همایش گفتمان مهدویت با موضوع خاستگاه مهدویت ۲۸ اردیبهشت با پیام حضرت آیت الله جعفر سبحانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در دانشگاه شهید مدنی(ره) آذربایجان برگزار خواهد شد.


بنابر این گزارش، این همایش ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه با حضور جمعی از کارشناسان برجسته مهدویت از حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات شهریار دانشگاه شهید مدنی(ره) آغاز و با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نمایشگاه کتاب با موضوع مهدویت، برگزاری کارگاه اندیشه مهدویت پیگیری خواهد شد.


برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و جلسه پرسش و پاسخ از جمله دیگر برنامه های جنبی این همایش عنوان شده و قرار است اساتید برجسته حوزه مهدویت از حوزه علمیه تبریز و قم برای شرکت در جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات مهدوی حضور داشته باشند.


ترویج فرهنگ مهدویت میان دانشگاهیان، رفع شبهات مهدوی و پاسخ به پرسش‌های مبتلابه در حوزه مهدی‌پژوهی از جمله اهدف برگزاری این همایش عنوان شده است.


گفتنی است، این همایش به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می‌شود./935/203/ب2

 

ارسال نظرات