۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۸۱۴
زندگي نامه شهيد حسين شايسته فر؛

كتاب اينك شوكران٦ رونمايي شد

در بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از كتاب "اينك شوكران٦" زندگي نامه شهيد حسين شايسته فر در غرفه روايت فتح با حضور همسر و فرزندان شهيد و نويسنده كتاب عاليه سادات حسيني رونمايي شد.    
کتاب اینک شوکران6

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، عاليه سادات حسيني نويسنده كتاب "اينك شوكران٦" بعد از ظهر امروز در جشن امضاي كتاب اينك شوكران٦ با موضوع زندگي شهيد حسين شايسته فر كه در نمايشگاه شهر آفتاب در غرفه روايت فتح برگزار شد با اشاره به اينكه اين شهيد بزرگوار جزء جانبازان اعصاب و روان بودند اظهار داشت: شهيد شايسته فر به دليل مشكل اعصاب و روان حاصله از تركش‌هايي كه به سر ايشان برخورد كرده است زندگي سخت و در عين حال خاصي را پشت سر گذاشته‌اند و در نهايت در سال٨٤ به درجه رفيع شهادت نايل شدند.

 

وي در ادامه با بيان اينكه اين شهيد بزرگوار به دليل آسيب ديدگي شديد از جهات مختلف، مظلوم واقع شده بودند خاطرنشان كرد: مسأله مهمي كه در اين كتاب خواننده نيز با آن مواجه مي شود روحيه بزرگ اين شهيد است كه حتي با وجود دردهاي فراوان تا لحظه آخر كوچكترين اعتراضي به خانواده نمي‌كردند، همسر ايشان سختي‌هاي زيادي را تحمل كردند و از سوي مقام معظم رهبري به عنوان زن نمونه نيز انتخاب شدند.

 

حسيني گفت: شهيد شايسته فر در عمليات فتح المبين بخش عمده‌اي از مجروحيت‌شان شكل گرفته است، با اين وجود بعد از اصابت تركش به جمجمه دوباره به جبهه جنگ بازگشتند تا از وطن خود دفاع كنند.

 

وي در ادامه با اشاره به اينكه جراحات شهيد شايسته فر بعد از جنگ به مرور زمان بارزتر گردید يادآور شد: با وجود شرايط جسماني اين شهيد همسر ايشان بعد از جنگ بدون توجه به شرايط شهيد شایسته‌فربا ايشان ازدواج مي‌كنند، همسر شهيد دليل ازدواج شان را ادا كردن دين خود به رزمندگان بيان ‌كرد.

 

حسيني در پايان گفت: اين كتاب اولين كتاب در حوزه شهداي اعصاب و روان و بيشتر مخاطب آن قشر جوان است، در آينده نيز كتاب نيمه پنهان شرح زندگي شهيد تندگويان به چاپ خواهد رسید كه هم اکنون مرحله مشاوره نهايي آن در حال سپری شدن است./816/پ202/ق

ارسال نظرات