۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۲۵۸۱۵
در آستانه ماه شعبان و میلاد امام زمان؛

۸۰ خادم مسجد مقدس جمکران به عتبات عالیات اعزام شدند

80 نفر از خادمان مسجد مقدس جمکران در آستانه اعیاد شعبانیه در یک حرکت فرهنگی و معنوی به عتبات عالیات اعزام شدند.
حرم امام حسین(ع)

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد: در آستانه اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عجل الله‌تعالی فرجه الشریف)، 80 نفر از خادمان مسجد مقدس جمکران به عتبات عالیات اعزام شدند.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: هدف از اعزام خادمان به عتبات عالیات در آستانه ورود به ماه شعبان و نزدیک شدن اعیاد مبارک شعبانیه، ایجاد یک حرکت فرهنگی و معنوی است تا مقدمه‌ای برای اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.
 
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: خادمان مسجد مقدس جمکران با لباس خادمی و به صورت گروهی به زیارت عتبات مقدسه می‌روند و به غبارروبی آستان‌های مقدس می‌پردازند.
 
وی، اهدا و تبادل پرچم را یکی دیگر از برنامه‌های خادمان مسجد مقدس جمکران ذکر کرد و افزود: خادمان مسجد مقدس جمکران توفیق تشرف به خادمی اعتاب مقدس را کسب می‌کنند.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان این که خادمان فرهنگی به مدت یک هفته در عتبات عالیات حضور دارند، گفت: در این سفر زیارتی، خادمان مسجد مقدس جمکران جهت اجرای برنامه‌های مشترک و همزمان در ایام ماه شعبان تعاملاتی با مسئولین فرهنگی اعتاب مقدس خواهند داشت و در این زمینه نشست‌ها و جلساتی برگزار می‌شود./840/د102/ی

منبع: مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات