۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۲۵۸۲۴
شیخ نعیم قاسم:

توانایی مبارزه همزمان با صهیونیست ها و تکفیری ها را داریم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد حزب الله می‌تواند علاوه بر نبرد با تروریست‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی در انتخابات شهرداری‌ها در لبنان هم مشارکت کند و خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهد.
شیخ نعیم قاسم معان دبیرکل حزب الله لبنان

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بعلبک از وزارت  کشور لبنان به خاطر تامین امنیت انتخابات شهرداری‌ها تشکر کرد.

 

وی همچنین با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و تشکر از مردم لبنان به خاطر مشارکت در این رویداد گفت: ما این توان را داریم که به طور همزمان هم با تکفیری‌ها و اسرائیلی‌ها مبارزه کنیم و در انتخابات شهرداری‌ها وارد شویم، اختلاف سیاسی در برخی اماکن هرگز مانع نزدیک شدن دیدگاه‌ها و مقابله با تروریست‌های تکفیری و اسرائیل نخواهد شد.

 

شیخ قاسم با تبریک به شهروندان منطقه بقاع به خاطر برگزاری موفق انتخابات در این منطقه افزود: به مردم عزیز و شریفمان در شهر بعلبک و بریتال و پیروزی فهرست‌های التنمیه و الوفاء در تمام شهرداری‌هایی که در آن مشارکت کردیم،‌تبریک می‌گویم.

 

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها هرگز جایی برای کسب منافع و سود حزبی نیست، ما فقط می‌خواهیم شوراهای شهر بخشی از محیط مقاومت باشد و ما از این شوراها و تمام نیازهایشان برای توسعه حمایت می‌کنیم.

 

معاون سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهرداری، مسئولیت و تکلیف است و ما باید به دغدغه‌های مردم و توسعه توجه کنیم.

 

وی به دولت لبنان پیشنهاد کرد که طرح قانونی موسوم به شهرک نمونه را بررسی کند که معیارهای حداقلی هر شهرک را توضیح می‌دهد.

 

شیخ قاسم افزود: حزب الله تجربه‌ای در مشارکت همگان در فهرست‌ها را ارائه کرد و همچنان به خدمات رسانی خود ادامه خواهد داد.

 

معاون دبیرکل حزب الله در پاسخ به سؤالی تأکید کرد: شهرداری‌ها بخشی از دولت هستند و اداره آنها هیچ ربطی به آمریکایی‌ها ندارد و آمریکا هرگز نمی‌تواند در چنین اموری دخالت کند و اگر بخواهد دخالت کند،‌ مانع آن خواهیم شد./980/ب102/د

ارسال نظرات