۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۲۵۸۳۷
ویژه طلاب علوم دینی؛

مؤسسه جامعه المرتضی دانش پژوه می‌‌پذیرد

مؤسسه جامعه المرتضی برای دوره‌های تربیت مبلغ به زبان های انگلیسی و فرانسه و دوره‌های آموزشی زبان چینی، روسی، اسپانیایی و پرتغالی از میان طلاب علوم دینی دانش پژوه می‌پذیرد.
جامعه المرتضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه جامعه المرتضی برای دوره های تربیت مبلغ به زبان های انگلیسی و فرانسه و دوره های آموزشی زبان چینی، روسی، اسپانیایی و پرتغالی از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

 

 از شرایط عمومی برای شرکت در این دوره‌ها می توان به موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، دارا بودن تابعیت ایرانی، تعهد به عدم اشتغال به تحصیل در مراکز دیگر به صورت همزمان، داشتن فرصت و انگیزه کافی جهت فعالیت‌های تبلیغی در عرصه بین‌الملل، اشتغال به دروس حوزوی، حداکثر سن ۳۰ سال برای غیر زبان انگلیسی، اتمام سطح دو حوزه برای داوطلبان کلیه زبان ها، تعهد به انجام فعالیت های تبلیغی مرتبط با مرکز و شرکت در اردوی پذیرشی اشاره کرد.

 

همچنین شرایط اختصاصی جهت شرکت در دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی یا فرانسه، مسلط بودن به زبان انگلیسی یا فرانسه، دارا بودن مدرک سطح ۲ حوزه علمیه و بالاتر و حداکثر سن ۳۵ سال است.

 

بهره مندی از اساتید زبان دان و توانمند حوزه و دانشگاه، استفاده از فضای آموزشی مناسب، بهره مندی از مشاوره های آموزشی تخصصی، اجرای کلاس های آموزشی دوره به زبان دوم، اعطای کمک هزینه تحصیلی، اعزام دانش پژوهان به کشورهای هدف از امتیازات شرکت در این دوره است.

 

همچنین از امتیازات شرکت در این دوره می توان به بهره گیری از دانش پژوهان در عرصه های مختلف تبلیغ (تبلیغ توریسم- مجازی- نوشتاری)، معرفی دانش پژوهان برجسته به سازمان های اعزام مبلغ و حمایت از دانش پژوهان جهت شرکت در کنفرانس های بین المللی به جهت نشر معارف اسلامی اشاره کرد.

 

گفتنی است، حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه، طلاب دارای تالیفات و پژوهش های منتشر شده و مسلط به سایر زبان های خارجی در اولویت هستند و طلاب دارای شرایط نیز می توانند جهت ثبت نام به سامانه اینترنتی موسسه جامعه المرتضی به آدرس www.murtaza.ir   مراجعه کنند./1324/ت303/ی

 

ارسال نظرات