۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۲۵۸۵۲
مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه پاكدشت؛

جبهه دشمن، تماشاگر امنیت پایدار ایران اسلامی است

حجت‌‌الاسلام مسعودی گفت: امروز اگر استکبار جهانی و صهیونیسم با توسل به رسانه‌های فراگیرشان تلاش می‌کنند با راه‌اندازی پروژه سپاه هراسی، چهره نورانی سپاه را مخدوش سازند، ریشه در کینه دیرینه‌ای دارد که نتوانسته‌اند به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود در تمام حوزه‌ها نائل شوند و خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یابند.

حجت الاسلام محمد مسعودي پاكدشت

حجت الاسلام محمد مسعودي مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز، گفت: سوم شعبان سالروز میلاد سومین امام شیعیان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که آن امام همام پاسداری از ارزش‌های ناب دین مبین اسلام را سرلوحه خویش قرار داد و برای احیای اسلام راستین قیام کرد.

 

وي ادامه داد: این روز بزرگ به میمنت ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابا عبدالله الحسین "روز پاسدار" نام گرفت تا پیام گرانقدر ایشان تا ابد در یادها و خاطره ها جاويد بماند.

 

حجت الاسلام مسعودي خاطر نشان كرد: امام خمینی(ره) با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبز پوشان و پاسداران ترسیم کنند و این چیزی نبود جز این ‌که سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام به سرنوشت عاشورائیان گره‌خورده است.

 

وي تأكيد كرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان، همچون مدافع راستین حریم اسلام، در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ایستاده اند تا در برابر موانع و تهدیدات پیش روی کشور سینه سپر کنند و در راه پاسداری از قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی تا پای جان بایستند.

 

اين مقام مسؤول با برشماری نقش ­آفرینی ­های سرنوشت ­ساز پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه­‌های دفاع از انقلاب، مطرح كرد: کنترل و مهار زنجیره­ای توطئه ­ها و فتنه ­آفرینی­ های دشمنان خارجی و داخلی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ­ای و اروپایی کاخ سفید که محصول جلوه­ گری­ های نقش عاشورایی و معرفتی سپاه و نیز سایر نیروهای مسلح و مدافع کشور و نظام است، جبهه دشمن را مأیوس و شکست­ خورده ساخته و آنها را به تماشاگران محض امنیت پایدار و الهام‌بخش ایران اسلامی تبدیل کرده است.

 

وي با اعلام حضور هوشمندانه و مستشاری امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه­ حمایت از مقاومت اسلامی و کمک به دول و ملت­ های سوریه و عراق در عرصه­ مقابله با جنگ­ های نیابتی و تروریسم تکفیری در این کشورها تصريح كرد: نه تنها نقشه شوم دشمنان امت اسلامی خنثی شده است، بلکه امنیت پایدار و مثال زدنی میهن عزیزمان از گزند تهدید و خطر پیاده نظام­ های استکبار و صهیونیسم را تضمین کرده است.

 

اين روحاني پاسدار افزود: امروز اگر استکبار جهانی و صهیونیسم با توسل به رسانه‌های فراگیرشان تلاش می‌کنند با راه‌اندازی پروژه سپاه هراسی، چهره نورانی سپاه را مخدوش سازند، ریشه در کینه دیرینه‌ای دارد که نتوانسته‌اند به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود در تمام حوزه‌ها نائل شوند و خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یابند.

 

مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه پاكدشت در پايان ضمن عرض تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد مسعود امام حسین(ع) بر تمامی شیعیان به‌ویژه پاسداران و سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران، يه عنوان يك پاسدار، اعلام كرد: بار دیگر پیمان می‌بنديم که دوشادوش نیروهای متعهد و دلسوز مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی نظام اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در رأس آن‌ها ولایت‌فقیه است تا آخرین قطره خون از پای نخواهيم نشست و حسرت اجرای دموکراسی دروغین استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه بر دلشان خواهيم گذاشت./302/804/ب1

ارسال نظرات