۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۸۵۳

عیادت علما و بزرگان حوزه علمیه خراسان از آیت الله رضازاده

علما و بزرگان حوزه علمیه خراسان با حضور در بیت آیت الله رضازاده عضو شورای عالی حوزه خراسان که مدتی است از بیمارستان مرخص شده، عیادت کردند.
آیت الله رضازاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله رجبعلی رضازاده، استاد درس خارج و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان هفته قبل یکشنبه 12 اردیبهشت 95 به دلیل ضعف قوای جسمانی و کم خونی در بیمارستان بستری و دو روز پس از آن ترخیص شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه هفته قبل از آیت الله رضازاده در بیت وی دیدار و عیادت و برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی کردند.

 

آیت الله سید حسن مرتضوی، عضوشورای عالی حوزه علمیه خراسان و فرزند وی حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی مرتضوی، مدرس سطح خارج حوزه نیز با حضور در بیت آیت الله رضازاده از وی عیادت کردند.

 

روز گذشته نیز حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه و حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان در بیت آیت الله رضازاده از وی عیادت و برای این عالم بزرگ طلب سلامتی و صحت جسمانی کردند.

 

گفتنی است دروس خارج فقه و اصول آیت الله رضازاده که از ابتدای هفته قبل تعطیل شده است تا پس از طی شدن دوران نقاهت وی برگزار نخواهد شد و شروع مجدد آن اطلاع رسانی خواهد شد./202/933/ب1

ارسال نظرات