۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۵۸۵۵
دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد؛

ضرورت همکاری بیشتر حوزه علمیه با آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت دانش‌‌آموزان

حجت‌‌الاسلام ملکی گفت: وظیفه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار سنگین است و باید حوزه های علمیه همکاری بیشتری را در این مساله با آموزش و پرورش داشته باشند.
جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش قطب سه کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سالن خانه معلم بوشهر برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن خیر مقدم به حضار بر اهمیت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد.

 

ناصر کرمی با اشاره به مدارس امین آموزش و پرورش گفت: مدارس امین در استان افزون بر رشد مباحث پرورشی، رشد علمی نیز داشتند و می طلبد که سهمیه مدارس امین در استان بوشهر افزایش پیدا کند.

 

حجت الاسلام مجتبی ملکی دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بر اهمیت همکاری ما بین حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار سنگین است و باید حوزه های علمیه همکاری بیشتری را در این مساله با آموزش و پرورش داشته باشند.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات و دستورالعمل های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش پرداخت.

 

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست به بیان آماری از مدارس امین فعال در استان بوشهر پرداخت و گفت: تعداد 16 مدرسه برادران و 54 مدرسه امین خواهران در استان وجود دارد.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست بر تعامل بیشتر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حوزه های علمیه استان تاکید کرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خواستار استفاده بهتر از ظرفیت آموزش و پرورش شد.

 

حجت الاسلام حامد بردستانی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست آمادگی خود را برای بازدید از مدارس امین استان اعلام کرد.

 

مسؤول مدارس امین استان بوشهر همچنین مدرسه امین المهدی خورموج را به عنوان مدرسه امین نمونه کشور دانست و گفت: این مدرسه در اجرای طرح های تربیتی موفق عمل کرده و به عنوان مدرسه نمونه کشور انتخاب شده است./202/833/ب1

ارسال نظرات