۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۲۵۸۵۹
آغاز بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید؛

سفر رییس جمهور به کرمان

رییس جمهوری به منظور انجام بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید صبح امروز وارد کرمان شد.
سفر رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح سه شنبه وارد فرودگاه کرمان شد و در بدو ورود از سوی آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار و جمعی از مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

 

دیدار عمومی با مردم استان کرمان در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان و نشست شورای اداری، از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر خواهد بود.

 

برنامه های دولت برای کرمان؛ استان مهم کشور در این سفر اعلام می شود.

 

رییس جمهوری در بدو ورود به استان کرمان در بیان اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به این استان گفت: بسیار خوشحالم که در روز میلاد با سعادت امام حسین (ع) خدمت مردم عزیز و سرافراز استان کرمان هستیم.

 

دکتر روحانی اظهار داشت: در جریان این سفر استعدادها و قابلیت های استان بررسی شده و از نظرات علما، ایثارگران، فرهیختگان و سرمایه گذاران استان استفاده کرده و تصمیماتی که در جلسه هیات وزیران برای توسعه بیش از پیش استان کرمان اتخاذ شده به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.

 

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم این استان مهم کشور باشد. /924/د102/ج

ارسال نظرات