۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۴۲۶۲۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا: 

غرب به دنبال تأمین امنیت پایدار رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام کاملی فر گفت: غرب به دنبال ترویج اسلام آمریکایی برای تأمین امنیت پایدار رژیم صهیونیستی در منطقه است.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع پاسداران و جانبازان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: معرفت به فلسفه نهضت حسینی در هر زمان و مکانی عامل اقتدار، عزت و غلبه بر توطئه‌های دشمنان است.


وی با اشاره به تحرکات گروهک‌ های تروریستی وابسته به غرب در منطقه به ویژه در عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: اگر امروز استکبار تلاش دارد که از اقتدار نظام ولایی ایران بکاهد، به خاطر پیروزی خط مقاومت در مقابله با استکبار بوده است، در حقیقت گروهک تکفیری و تروریستی داعش نیز در راستای این سیاست تربیت شده است.


حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این‌که غرب به دنبال ترویج اسلام آمریکایی برای تأمین امنیت پایدار رژیم صهیونیستی در منطقه است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد رشد روزافزون گرایش مردم جهان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت هستیم، باید بدانیم که مسأله مرهون انقلاب اسلامی ایران و اثبات حقانیت مکتب تشیع در جوامع بین المللی است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که سپاه پاسداران با تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) و علمدار کربلا در دفاع از حق و حقیقت کوتاه نخواهد آمد، ادامه داد: آنان که عاشورا و کربلا را اتفاق تاریخی می‌دانند، می‌خواهند از تبدیل شدن کربلا به یک جریان و گفتمان جلوگیری کنند، این یک توطئه بزرگ برای انحراف در مسیر شیعه محسوب می شود.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند با اسلام هراسی و عناوین اسلام افراطی شیعی، اسلام تکفیری و اسلام سکولار جلوی اسلام ناب محمدی که همان اسلام عاشورایی و کربلایی است را بگیرند، غافل از این‌که درک دقیق و صحیحی از مفهوم « کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا » ندارند.


حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش بصیرت در برهه‌های حساس تاریخی تأکید کرد و اظهار داشت: بصیرت ریشه در قرآن دارد، اگر بصیرت نداشته باشیم در دام اسلام آمریکایی گرفتار خواهیم شد، اسلامی که عربستان پرچمدار آن است و برای استکبار نه تنها خطر به حساب نمی‌آید، بلکه منافع آنها را نیز تامین می‌کند./935/203/ب2

 

ارسال نظرات