۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۲۸۷
استاد حوزه و دانشگاه:

جانبازان سند زنده انقلاب هستند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جانبازان سند زنده انقلاب هستند، گفت: این عزیزان در دوران دفاع مقدس تلاش های ارزنده ای صورت داده و در مسیر ایثار و فداکاری قرار گرفتند.
روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس ع  جانبازان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام بهروز خطیبی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در فرمانداری ویژه آمل با بیان این که حضرت ابوالفضل العباس(ع) از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، گفت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر اخلاص و وفا بوده که ضرورت دارد سیره نورانی وجود نورانی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

وی تصریح کرد: حضرت ابوالفضل العباس(ع) بزرگ جانباز دشت کربلا هستند که رشادت ها و مجاهدت های بسیاری از خود صورت داده و برای همیشه ماندگار شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: ولایت مداری از ویژگی های بارز ابوالفضل العباس(ع) بود و در روز عاشورا بصیرت خود را به نحو شایسته ای نشان داده است.

 

حجت الاسلام خطیبی با بیان این که جانبازان سند زنده انقلاب هستند، گفت: این عزیزان در دوران دفاع مقدس تلاش های ارزنده ای صورت داده و در مسیر ایثار و فداکاری قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که توانستند درس خوبی پس داده و فداکاری های ماندگاری را صورت دهند.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل با بیان این که شهدای مدافع حرم این روزها حال و هوای استان و شهرستان را عطرآگین کردند، گفت: شهدا به مقام رفیعی دست پیدا کرده و امیدواریم با پیامبران، ائمه معصومین(ع) و اولیای الهی محشور شوند.

 

وی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار تصریح کرد: در این مجموعه نیز از فیض حضور جانبازانی بهره مند هستیم که بار کاری بسیاری بر دوش کشیده و تلاش های ارزشمندی صورت می دهند.

 

منفرد افزود: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که ضرورت دارد قدردان مجاهدت ها و تلاش های والای این عزیزان باشیم.

 

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: این برنامه ای است تا به جانبازان عزیز اعلام کنیم همواره به یاد شما هستیم و از مقام و جایگاه ارزنده ای برخوردار هستید.

 

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در روزهای نبرد و جهاد و هنگامی که آتش و گلوله بیداد می کرد، مردانگی و غیرت در جبهه های جنگ معنا یافته و در روزهایی که آسمان از خون گلگون شهیدان به سرخی می زد امام خمینی(ره) فرمودند جانبازان رهبران نهضت هستند./1314/203/ب2

ارسال نظرات