۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۲۶۳۱۳

گلایه‌های یک فعال فرهنگی از کمبود امکانات پردیسان قم

مسؤول فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) پردیسان قم در مراسم جشن میلاد امام چهارم شیعیان که با حضور برخی مسؤولان شهری برگزار شد از کمبود امکانات و برخی مشکلات این منطقه گلایه کرد.
جشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن میلاد با سعادت امام سجاد(ع) چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور امام جمعه پردیسان، شهردار پردیسان، نماینده شورای شهر و برخی از مسؤولان شهر پردیسان، در مسجد امام سجاد(ع) این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم که با مدیحه سرایی، سخنرانی، پذیرائی و همچنین دادن جوایزی به فعالان فرهنگی و مسؤولان مسجد همراه بود، حجت‏‌الاسلام مهدی زارع مسؤول فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) با تبریک به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) به برخی از کارهای فرهنگی مسجد به مشکلات شهر پردیسان پرداخت.

 

مسؤول فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) گفت: مردم پردیسان از شورای محترم شهر تقاضا دارند که فقط به مشکلات شهر اکتفا نکنند و مشکلات منطقه را در نظر داشته باشند و برای حل آنها کمر همت ببندند.

 

وی ادامه داد: فاضلاب منطقه معضلی است که گریبان گیر مردم پردیسان است و هر روز بسیاری از مردم به من مراجعه می کنند و از این مشکل گلایه می کنند.

 

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه شهر پردیسان دارای فضای سبز و مکان مناسب برای تفریح خانواده‏ها نیست، ابراز کرد: هیچ فضای سبزی در محدوده میدان شهرداری وجود ندارد و همچنین مکانی هم برای بازی بچه ها وجود ندارد.

 

مسؤول فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) اضافه کرد: در این منطقه نیرو انتظامی و کلانتری وجود ندارد و هیچ ارگانی نیست که مسائل امنیتی را پیگیری کند و همچنین در مسکن های مهر هیچ درمانگاهی وجود ندارد.

 

 وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلاتی که مردم از آن رنج می برند بخاطر کمبود امکانات ایاب و ذهاب در این منطقه است، ابراز کرد: بسیاری از ساکنان این محل بخاطر کمبود وسایل حمل نقل رنج می برند و می گویند که اگر وضعیت به همین شکل باشد باید از این منطقه بروند.

 

حجت الاسلام زارع ادامه داد: مشکل دیگر که از همه مهمتر است بحث تجاری مسجد امام سجاد(ع) است که بعد از پیگیری های مکرر این مشکل هنوز حل نشده و از آقای بیات نماینده شورای شهر انتظار می رود که این مشکل را حل کنند.

 

در این مراسم آقای بیات نماینده شورای اسلامی شهر قم خبر از برطرف شدن برخی از مشکلات شهر پردیسان در آینده نزدیک اعم از حل مشکلات ایاب و ذهاب، فضای سبز و امکانات تفریحی، ترافیک و بحث تجاری مسجد امام سجاد(ع) را دادند./875/پ202/ی

ارسال نظرات