۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۲۶۳۴۴
مسؤول کانون های فرهنگی مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام مبلغ دینی به پایگاه های اوقات فراغت چهارمحال و بختیاری

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغان دینی از 20 تیر سال جاری لغایت یکم شهریورماه به مدت ۴۰ روز به پایگاه های ستاد اوقات فراغت این استان اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به نزدیک بودن زمان آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در این استان، به راه اندازی دبیرخانه دائمی پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت: از این طریق می توانیم با نظارت بیشتر بر فعالیت ها، برنامه ریزی شایسته تری در طول سال برای ایام فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 

وی درباره اعزام مبلغ دینی به پایگاه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ها، گفت: پیرو جلسات هم اندیشی ستاد عالی و معاونت فرهنگی کانون های مساجد کشور با دفتر تبلیغ قم مقرر شد تا مبلغان دینی به منظور تدریس در کلاس های اوقات فراغت به کانون های مساجد سیراسر کشور اعزام شوند.

 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: این مبلغان از 20 تیر سال جاری لغایت یکم شهریورماه به مدت ۴۰ روز به پایگاه های ستاد اوقات فراغت چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند.

 

مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق اعلام فراخوان به کانون های فرهنگی هنری سراسر استان تاکنون سه پایگاه طرح اوقات فراغت درخواست مبلغ کرده اند.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: آموزش و روخوانی قرآن، احکام، عقاید، آموزش های چهره به چهره، کلاس ره توشه ویژه دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از جمله برنامه های مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت کانون ها است.

 

مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال جاری برای نخستین بار در مناطق روستایی که مساجد آن دارای کانون فرهنگی است و با وجود داشتن خانه عالم، امام جماعت و روحانی مستقر ندارند با همکاری حوزه علمیه مبلغانی به این مناطق اعزام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان سال جاری مناسبت‌ های مختلفی قرار دارد،‌ گفت: با برنامه‌ريزی های قبلی می‌توان با كيفيت بيشتری برنامه‌های اوقات فراغت را اجرايی كرد.

 

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه مخاطبان دوره‌های آموزشی اوقات فراغت ثابت هستند، گفت: به دلیل ثابت بودن مخاطبان برنامه‌ریزی برای انتقال مطالب و ارائه سخنرانی در دوره‌های آموزشی اوقات فراغت به شکل منسجم و هدفدار انجام می‌شود./9457/302/ب2

ارسال نظرات