۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۲۶۳۸۴
با حضور مدیران حوزه علمیه کشور؛

اجلاس اساتید مدارس علمیه سطح یک استان قم برگزار شد

اجلاس اساتید مدارس علمیه سطح یک استان قم با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور، عضو شورای عالی حوزه، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور و مدیر حوزه های علمیه استان قم برگزار شد.
اجلاس اساتید مدارس علمیه سطح یک  قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجلاس اساتید مدارس علمیه سطح یک استان قم، ظهر امروز از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

 

این همایش با حضور و سخنرانی آیات رضا استادی و سید هاشم حسینی بوشهری، حجج الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، احمد فرخ فال و عبدالکریم فرحانی همراه بود.

 

در این همایش با اشاره به برنامه جدید آموزشی حوزه علمیه در سطح یک و دو، اظهار شد که در 12 مدرسه علمیه کشور این برنامه جدید آموزشی، آزمایش شده و اصلاحات مورد نظر نیز لحاظ شده است.

 

در بخشی از همایش، سه نفر از اساتید مدارس علمیه قم دغدغه ها و انتقاداتی را که از برنامه آموزشی جدید و همچنین فضای آموزشی کنونی در حوزه های علمیه داشتند، ابراز کردند.

 

در پایان این همایش از مدیران سه مدرسه علمیه جهانگیرخان، شهید صدوقی 2 و آیت الله بهجت در قم که برنامه جدید آموزشی حوزه علمیه در این مدارس آزمایش شده بود، تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است که مشروح این اجلاس تا ساعاتی دیگر از سوی همین سایت در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت./840/پ203/ی

ارسال نظرات