۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۲۶۳۸۸
مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری آزمون تخصصی حفاظ

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که 301 حافظ در یازدهمین دوره آزمون و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ حضور خواهند یافت، گفت: این آزمون فردا در تالار طوبی و سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.
دارالقرآن

قاسم مقدمی، مسؤول اداره کل دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که طرح یازدهمین دوره آزمون و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم روز جمعه 24 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می شود، افزود: اطلاع رسانی به حفاظ 2 ماه پیش از برگزاری آزمون حفظ صورت گرفته و در این مدت نام نویسی انجام شده است.

 

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که خوزستان همیشه جزو برترین استان های شرکت کننده در مسابقات قرآنی از حیث تعداد می باشد، ابراز داشت: استان خوزستان از لحاظ کمی و کیفی جزو 5 استان برتر شمرده می شود و در این دوره بیشتر خواهران حضور دارند.

 

مقدمی با اشاره به این که مرحله اول آزمون حفظ قرآن کریم فردا برای خواهران در تالار طوبی و برادران در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد، اظهارداشت: 301 شرکت کننده در این دوره حضور می یابند که در رشته های حفظ کل، 5، 10 و 20 جزء به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: شرکت کنندگان پس از اخذ حد نصاب آزمون کتبی برای مرحله نهایی که به صورت شفاهی برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند و در این مرحله نیز پس از کسب حد نصاب لازم مدرک تخصصی مورد تأیید ریاست سازمان تبلیغات و وزیر فرهنگ و ارشاد کشور اعطا خواهد شد.

 

وی با بیان این که مدرک صادر شده معتبر و از سوی مراکز دولتی معادل سازی و تسهیلات خوبی برای دارندگان آن در نظر گرفته خواهد شد، تصریح کرد: در این آزمون افزون بر معاونان استاندار و سرپرست استانداری استان، نماینده سازمان دارالقرآن کشور حضور خواهند یافت.

 

گفتنی است، آزمون تخصصی حفاظ ویژه برادران و خواهران جمعه 24 اردیبهشت از 7 تا 13 برگزار خواهد شد./9456/303/ب3

ارسال نظرات