۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۴۲۶۳۹۲
استاد حوزه و دانشگاه:

بهره گیری از سبک زندگی قرآنی خنثی کننده هجمه های دشمنان است

استاد حوزه علمیه گفت: امروز دلاورمردان ایرانی با الهام گرفتن از قرآن مجید، سیره انبیا الهی و امامان معصوم در بیرون از مرزها عزت آفریده و در مسیر شهادت قرار گرفتند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در محفل انس با قرآن کریم که با حضور پرسنل نیروی انتظامی آمل و خانواده هایشان در آستان مقدس امام زاده قاسم(ع) روستای هشتل بخش دابودشت آمل برگزار شد اظهارداشت: رزمندگان اسلام با بهره گرفتن از آیات نورانی قرآن در حال ستیز با دشمنان هستند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: امروز دلاورمردان ایرانی  با الهام گرفتن از قرآن مجید، سیره انبیا الهی و امامان معصوم در بیرون از مرزها عزت آفریده و در مسیر شهادت قرار گرفتند.

 

وی با تسلیت شهادت سیزده تن از رزمندگان دلاور مازندران در درگیری با تکفیری ها در خان طومان سوریه افزود: این شهدای عزیز در مسیر فرهنگ عاشورایی و بهره گیری از سیره نورانی حضرت امام حسین(ع) قدم برداشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران بیان داشت: تا زمانی که تلاوت قرآن و سبک زندگی قرآنی وجود دارد دشمن هیچ زمانی نمی تواند بر مومنان نفوذ پید اکند که قرآن کریم کتاب ذکر، شفا، هادی و مسیر هدایت را برای بشریت ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که کسانی در محضر قرآن هستند احساس امنیت، تندرستی و صلابت می کنند، ادامه داد: متاسفانه در جوامع امروزی که باید قرآن به عنوان زبان بین المللی معرفی شود مظلوم واقع شده که قرآن را برای گذرعروس و داماد یا قسم خوردن استفاده می کنیم.

 

وی اظهارداشت: صلابت و اقتداری نیروی انتظامی بدست آورده است که عملکرد آن مورد تایید فرماندهی کل قوا قرار می گیرد و این به برکت انس با قرآن و خواندن زیارت عاشورا است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر اضافه کرد: انسان قرآن دوست اخلاق او کریمانه می شود و در نهایت خلقت بشریت مقام خلیفه اللهی را کسب می کند که بهره گیری از قرآن مسیر سعادت است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که انسان معتقد به قرآن می تواند مسیرش را خوب سپری کند، گفت: باید در قرآن ذوب شویم که متاسفانه بعضی از حافظان قرآن و نماز شب خوان ها به انحراف کشیده می شوند که نباید این گونه باشد.

 

وی تصریح کرد: فرق اساسی که میان ارتش ایران و ارتش دنیا وجود دارد این است که قرآن محور کارهای ما قرار دارد و همه فرزندان ایران زمین با بهره گیری از قرآن کریم ریشه گروه هایی مانند داعش را نابود می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعتقاد به ولایت فقیه باید سرلوحه کار نیروی انتظامی و مردم قرار گیرد، بیان داشت: متاسفانه در جامعه امروزی افرادی هستند که دم از ولایت می زنند اما در عمل برعکس رهنمودهای رهبری گام برمی دارند که مردم آن ها را از صحنه کنار می زنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که قرآن کریم بهترین هدایت کننده سعادت بشری است، افزود: ضرورت دارد از مفاهیم و معارف والای این کتاب نورانی بهره گیری شایسته ای داشته باشیم که زمینه ساز تعالی و تکامل انسان می شود.

 

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که اگر قرآن در کارهای ما نباشد موفق نخواهیم بود، گفت: از برکات قرآن و خواندن زیارت عاشورا است که توانستیم با همت و تلاش همه مردم به امنیت خوبی دست پیدا کنیم که فرمانده کل قوا در ملاقات اخیر با فرماندهان نیروی انتظامی رضایت خود را اعلام داشتند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه قاریان قرآن نیروی انتظامی شهرستان توانستند در سه سال پیاپی رتبه اول استانی را کسب کنند که از برکات نورانیت قرآن کریم است.

 

گنجیان مقدم با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی جهت حضور در میدان نبرد با تکفیری ها درسوریه بیان داشت: همه نیروی انتظامی آمادگی کامل خود را اعلام کردند اما تاکنون چنین دستوری صادر نشده است.

 

گفتنی است؛ در این محفل نورانی به قاریان و جانبازان نیروی انتظامی شهرستان آمل هدایایی برسم یادبود اهدا شد./1314/202/ب3

ارسال نظرات