۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۲۶۳۹۵
مدیر حوزه علمیه تبریز:

ترویج بداخلاقی و  قبح‌ زدایی از گناهان هدف اصلی رسانه‌های معاند است

حجت الاسلام ناصری گفت: تمامی برنامه‌های ماهواره‌ای در یک هدف مشترک جمع می‌شوند که آن ترویج بداخلاقی و فراموشی دین در جوامع است.
حجت الاسلام صمد ناصری

حجت الاسلام عبدالصمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر معرفت‌افزایی در ماه شعبان و ضرورت آمادگی روحی و روانی برای درک آثار و برکات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان اسلام و تشیع در کشورهای اسلامی عرفی کردن دین و ترویج تساهل و تسامح است.


وی با بیان این‌که دشمنان تشیع در قالب جنگ نرم به دنبال از بین بردن اخلاق در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر اخلاق اسلامی در جامعه سقوط کند، توجه به اصول و اعتقادات دینی کاهش یافته و در نتیجه معصیت افزایش می یابد که در این صورت چیزی از دین باقی نخواهد ماند.


این استاد حوزه علمیه تبریز با اشاره به این‌که قبح‌ زدایی از گناهان در جامعه از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان در ممالک اسلامی است، افزود: باید با کمی تأمل به این مسأله نگریست که مگر چند کشور فارسی‌ زبان در دنیا وجود دارد که این غرب این همه شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان تأسیس کرده و بودجه‌های کلان برای اداره آنان هزینه می کند.


حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان حتی برنامه‌های علمی خود را با هدف خاصی برای مخاطبان ایرانی پخش می کنند، تصریح کرد: حتی برخی از سریال‌ های شبکه‌های ماهواره‌ای که برای ایران پخش می شود، در خود آن کشورها ممنوعیت پخش دارند.


 مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌ عصر(عج) تبریز با بیان این‌که دشمنان به وسیله رسانه‌های ماهواره‌ای و سایبری خود تا خانه‌های مردم ایران نفوذ کرده‌اند، اظهار داشت: تمامی این برنامه‌ها در یک هدف مشترک اجرایی می‌شوند، که آن ترویج بداخلاقی و فراموشی دین در جوامع است.


وی با اشاره به این‌که ترویج بداخلاقی در جامعه آثار سوء و مخرب خطرناکی به دنبال دارد، گفت: یکی از آثار ترویج بداخلاقی و بی‌توجهی به اعتقادات مذهبی، افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج در برخی شهرهای کشور است که زنگ خطری برای همه محسوب می شود.


این استاد حوزه علمیه تبریز خواستار کسب معرفت و آمادگی برای حضور معنوی در ماه مبارک رمضان شد و خاطرنشان کرد: سراسر زندگی اهل بیت عصمت و طهارت درس‌های اخلاق و معرفت برای همگان است، اگر با نگرش توحیدی به این رهنمودهای ائمه اطهار(ع) نگاه شود، خواهیم یافت که سعادت در دنیا و آخرت چیزی جز عمل به حدیث ثقلین نیست./935/302/ب2

 

ارسال نظرات