۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۴۰۹
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک خبر داد؛

برگزاری اردوری تربیت طلبه تراز انقلابی

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک با اشاره به سفر طلبه های مدرسه به مشهد مقدس در فروردین ماه سال جاری گفت: این اردو با عنوان تربیت تراز انقلاب اسلامی در راستای لبیک گویی به ندای رهبر معظم برگزار شد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه و لزوم پاسداشت آنها با اشاره به این که در نیمه شعبان با همکاری معاونت فرهنگی هنری شهرستان اندیمشک مسابقه برزگی همراه با برگزاری جشن در میدان امام شهر صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: این فعالیت ها به همت روابط عمومی و تهذیب حوزه علمیه انجام خواهد شد.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک با ابیان این که این مدرسه در حد وسع و توان خود چنین جشن هایی را برای تکریم این بزرگواران برگزار می کند، تصریح کرد: منبع مسابقه از نشریه ای است به نام نیمه شعبان که مطالب آن درباره مهدویت، راهکارها، آسیب ها و جامعه منتظر است که طرح سؤال از آن صورت گرفته و جوایز برندگان در نماز جمعه اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام آذرافروز در ادامه بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر طلبه های مدرسه بقیه الله به مشهد مقدس در فروردین ماه سال جاری خاطرنشان کرد: این اردو با عنوان تربیت تراز انقلاب اسلامی در راستای لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور اساتید برجسته استانی و کشور در 8 روز برگزار شد.

 

این مقام مسؤول حجت الاسلام نظافت، مدیر مجموعه منتظران المهدی(عج) خراسان، حجت الاسلام پاکباز، امام جماعت مسجد فاطمه کیانپارس، حجت الاسلام امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، حجت الاسلام مروانی، استاد حوزه علمیه فاطمیون، مدیر مدرسه سفیران ولیعصر به عنوان اساتید در این اردو حضور داشتند.

 

وی در ادامه به جذب طلبه از سوی مدرسه سفیران بقیه الله و کارهای قبل قبول در شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوس اشاره و گفت: دعوت از رتبه های تأثیر گذار و برتر فرهنگی، حضور در مدارس و مساجد سطح شهرستان ها از شیوه های دعوت برای تحصیل در طلبه می باشد که آمار رسیده حکایت از نام نویسی 5 برابری نسبت به سال گذشته دارد.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک با بیان این که در سال جدید تحصیلی 25 نفر را پذیرش خواهیم کرد، ابرازداشت: آزمون ورودی حوزه ها چندی پیش برگزار شد و مصاحبه شفاهی، دوره اختبار و تثبت پس از ماه رمضان برگزار شد./9456/302/ب3

ارسال نظرات