۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۲۶۴۷۸
نماینده خبرگان رهبری: 

حمایت از جبهه مقاومت بر همگان واجب است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر مشارکت مردم در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت سوریه و عراق، گفت: حمایت از جبهه مقاومت بر همگان واجب است.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان مراغه، اظهار داشت: این شهرستان افتخار دارد که چندین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام و انقلاب کند.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که مردم شهیدپرور این شهر هم در پشت جبهه و هم در خط مقدم مقابله با تروریست‌های تکفیری حضوری فعال داشته‌اند، گفت: حمایت از مدافعان حرم، پشتیبانی از مرزهای فراملی دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران است و مشارکت مردم در این عرصه موجب تداوم این راه می شود.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، با تأکید بر این‌که حمایت از جبهه مقاومت بر همگان واجب است، افزود: مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، دین اسلام و انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند و وظیفه مردم ایران، حمایت مادی و معنوی از آنان است.


وی اوضاع مردم و رزمندگان جبهه مقاومت در برخی مناطق عراق و سوریه را بسیار اسف‌بار توصیف کرد و گفت: حمایت از مدافعان حرم رسالتی دینی بر عهده همه مسلمانان است، این رزمندگان که متشکل از مسلمانان کشورهای مختلف هستند، در آن سوی مرزها علیه دشمن تکفیری جهاد می کنند.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که رزمندگان جبهه مقاومت از مرزهای اسلام و خاکریزهای فراملی انقلاب اسلامی دفاع می کنند، تصریح کرد: انتظار می رود مشارکت مردم در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت سوریه و عراق به صورت مستمر ادامه داشته باشد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، با تأکید بر این‌که امروز رزمندگان جبهه مقاومت نیازمند یاری فوری مردم شهیدپرور ایران هستند، ادامه داد: اگر جبهه مقاومت در سوریه شکسته شود و به حرم حضرت زینب کبری(س) آسیب برسد، دین ما صدمه می بیند و غیرت و عزت ما از بین می رود.


همچنین محمدی، فرماندار مراغه در سخنانی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای دریافت کمک‌های مردمی اظهار داشت: این کمیته ها شامل جامعه روحانیت و هیات های حسینی، اداره ها و نهادهای دولتی، دانشگاهیان و آموزش و پرورش، مساجد و هیات امنای آن ها، بانوان، روستائیان، اصناف و بازاریان، نیروهای مسلح و بسیج است.


سرهنگ دوم پاسدار حمید ساعدی، جانشین سپاه ناحیه مراغه نیز در سخنانی  از کمک 751 میلیون ریالی به مدافعان حرم در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان طرح «هر بسیجی هر ماه 10 هزار ریال کمک به مدافعان حرم» را اجرا می کنند که از این طرح 150 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد./203/935/ب1

ارسال نظرات