۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۶۴۹۶
امام جمعه بابل:

وقاحت های مقامات آمریکایی نتیجه سیاست منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور است

امام جمعه بابل با اشاره به گستاخی های اخیرمقامات آمریکا علیه کشور، گفت: این وقاحت و بی شرمی ها نتیجه سیاست های منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور و عقب نشینی های صورت گرفته است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل،حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج بابل با گرامیداشت ایام شعبانیه و تبریک میلاد امام سجاد(ع)، گفت: امام سجاد(ع)، پیام رسان واقعه کربلا و حفظ ارزش هایی بود که سید الشهدا(ع) برای آن قیام کرد و ما نیز باید رسالتی همچون امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب داشته باشیم.

 

وی یکی از جلوه های پیام رسانی را تبیین فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در عصر کنونی را در تقدیم جوانان این کشور در راه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق شاهد هستیم.

 

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیای بابل با اشاره به تقدیم شهدای مدافع حرم استان مازندران، خاطرنشان کرد: مازندران مهد دلیران و سرزمین علویان است که رشادت و پایمردی آنان در راه دفاع از حریم اسلام و اهل بیت در طول تاریخ مثال زدنی است و به نام سرزمین علویان شهرت یافته است.

 

وی به رشادت های رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهادت جوانان نسل جدید انقلاب در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس نشان می دهد که انقلاب ما در مسیر تعالی خود، همان راه امام و شهدا را ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام روحانی با اذعان به این نکته که شهادت مدافعان حرم مانند خون تازه ای در فضای استان مازندران و کشور دمید، تصریح کرد: با شهادت جمعی از شهدای مدافع حرم مازندران و تقدیم دو شهید در این راه از شهرستان بابل دوباره فضای دفاع مقدس و عطر و بوی شهادت در فضای استان پیچید.

 

وی ادامه داد: با این شهادت ها نه تنها مردم ما از مسیر انقلاب و آرمانها عقب نمی نشینند بلکه امروز شاهد درخواست تعداد زیادی از جوانان برای حضور در سنگر دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق هستیم.

 

امام جمعه بابل با اشاره به تهدیدات دشمن در طول 37 سال پس از انقلاب به ناکامی های آنان برای تسلیم ملت ایران پرداخت و گفت: ملت ولایتمدار ایران تحت تابعیت ولایت فقیه همواره مدافع آرمانهای امام و انقلاب هستند و در صورت هر حرکت نابخردانه دشمن، پاسخی محکم و پشیمان کننده به آنها خواهند داد.

 

وی با اشاره به ادامه تهدیدهای مقامات آمریکایی پس از برجام، افزود: علی رغم خوشبینی های برخی از مسؤولان کشور، مقامات آمریکایی همچنان بر مواضع خصمانه گذشته خود علیه ایران پافشاری دارند.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل به عدم پایبندی غربی ها به ویژه آمریکا به تعهدات خود در برجام، تاکید کرد: به اذعان مقامات غربی برجام تله ای طراحی شده از سوی جهان استکبار برای تغییر رفتار و ماهیت نظام اسلامی است و آنها منتظر دریافت اقدامات و فشارهای خود در داخل کشور هستند.

 

وی ادامه داد: آیا غربی ها انتظار دارند با تصویب برجامی که خودشان ارزشی هم برای آن قائل نیستند، شاهد دست برداشتن جمهوری اسلامی از آرمانهای خود باشند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این مطلب که جریان مقاومت اسلامی توقف ناپذیر است، تصریح کرد: جریان مقاومت جریانی است که به برکت خون شهدای جریان مقاومت اسلامی، سنگر به سنگر به سوی پیشروی در جریان است.

 

وی با اشاره به گستاخی های مقامات آمریکا برای تعیین شرط و شروط برای رزمایش های ایران در خلیج فارس، گفت: این وقاحت ها بی شرمی ها نتیجه سیاستهای منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور و عقب نشینی های صورت گرفته است.

 

امام جمعه بابل به غارتگری دو میلیارد دلار از دارایی های ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: اگر مسؤولان دولت به ویژه در حوزه وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماتیک بر اساس قاطعیت و اقتدار حرکت کنند، هیچ کشور به خود جزات و جسارت اینگونه گستاخی ها را به خود نخواهد داد./202/1313/ب1

ارسال نظرات