۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۲۶۵۱۱
نماينده ولي فقيه در مازندران:

شهداي مدافع حرم، با شهادت خود تاريخ شفاهي كربلا را عينیت بخشیدند

 نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در جمع خانواده هاي شهداي مدافع حرم، گفت: شهداي مدافع حرم به عنوان ارزش هاي والاي انقلاب تاريخ شفاهي كربلا را عيني كردند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در بهشهر، آيت الله نورالله طبرسي، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب با حضور در جمع خانواده هاي شهداي مدافع حرم حبيب الله قنبري و حاج رحيم كابلي در بهشهر گفت: شهداي مدافع حرم به عنوان ارزش هاي والاي انقلاب تاريخ شفاهي كربلا را عيني كردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اينكه شهيدان ما بعد از گذشت 28 سال از جنگ تحميلي اينچنين در مبارزه با كفر و ناامني پرتلاش هستند و مشتاق شهادت هستند، بيانگر دلدادگي آنان به ائمه اطهار و ارزش ها و آرمان هاي مقدس اين انقلاب است.

 

نماينده ولي فقيه در مازندران اظهار داشت: حبيب الله قنبري و حاج رحيم كابلي دو شهيد ارزشمندي هستند كه در طول هشت سال دفاع مقدس نيز با حضور در جبهه هاي حق عليه باطل جانانه از اين مملكت دفاع كردند و اكنون نيز با گذشتن از جان خود، بار ديگر دوران جنگ را براي ما تداعي كردند و از ارزش هاي نظام دفاع كردند.

 

آيت الله طبرسی افزود: افرادی که برای دفاع از مرزهای کشور و نظام در هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتند و اینگونه به کشور جایگاه و ارزش دادند، امروز نیز در میدان دیگر از جهاد و حفظ ارزشها، برای دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) در کشور سوریه حضور دارند.

 

وي گفت: امروز این شهدا که بنام شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) از جان و خون پاکشان می گذرند نه تنها مدافع حرم هستند بلکه مدافع قرآن و اسلام بوده و اگر ما در کشورمان امنیت داریم به برکت خون همین عزیزان است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، تصریح کرد: امروز آحاد ملت ایران با همه توان خود در برابر جبهه کفر ایستاده اند و اجازه کوچکترین تحرم به آنها را نخواهند داد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران در جهان هستند، گفت: امنیتی که امروز ما در سراسر کشورمان شاهد آن هستیم به دلیل خون های پاک شهدایی که برای مقابله با جبهه کفر در کشورهای اطراف حضور دارند.

 

حجت الاسلام عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر نيز با تبريك و تهنيت به مناسب شهادت اين دو شهيد بزرگوار از شهرستان بهشهر اظهار داشت: خانواده های شهدا نور چشم ملت هستند و ما به شما خانواده هاي شهدا بعنوان اسوه و نمونه صبر و شكيبايي، افتخارمی کنیم و باید قدردان شما باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: فرزندان غیور مازندران با افتخار در مقابل گروه های تکفیری ایستادگی و مقاومت کردند تا ریشه ناامنی از کشورهای جهان برداشته شود و كشور ما در اوج قدرت و ابهت در جهان باشد.

 

وي گفت: شهداي ما ذوب و غرق در ولايت بودند و براي پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و اطاعت از رهبري در اين مسير گام نهادند كه اين گذشت و ايثارشان همواره در اذهان باقي خواهد ماند و الگويي براي جوانان خواهد بود.

 

گفتنی است؛ شهیدان حبيب الله قنبري و حاج رحيم كابلي فروردين ماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده و یکی از ۱۳ شهیدی هستند که به دست گروههای تکفیری هنگام آتش بس در منطقه خان طومان به شهادت رسیدند./202/1317/ب1

ارسال نظرات