۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۲۶۷۸۰
از سوی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر مشهد؛

فراخوان مقاله «در محضر پیر جماران» اعلام شد

واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، فراخوان مقاله «در محضر پیر جماران» را با هدف آشنایی با سیره امام خمینی(ره) اعلام کرد.
امام خمینی امام خمینی

خانم زهرا طیب زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، همزمان با سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران؛ امام خمینی(ره)، فراخوان مقاله «در محضر پیر جماران» را با هدف آشنایی با سیره ایشان اعلام کرد.
 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با بیان این که امام خمینی(ره) در نظر غربیان شخصیت بزرگ و والایی است، افزود: بسیاری از ابعاد زندگی امام خمینی(ره) هنوز ناشناخته است که ضرورت دارد حوزویان و دانشجویان به معرفی سیره ایشان بپردازند.
 

رفتار امام خمینی(ره) با همسر و فرزندان بسیار صمیمی بود
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد امام خمینی(ره) می فرمایند: «امام  عظیم‌الشأن ملت ایران، در  مسیر ایجاد تحولی بی‌نظیر  در تاریخ این سرزمین و دنیای اسلام، نظام پوسیده و غلط سلطنت موروثی را برانداخت و بعد از  دوران صدر  اسلام، نخستین حکومت متکی به اسلام را شکل داد و با تمام وجود، حق جهاد در  راه خدا را ادا کرد.».

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد ابراز کرد: آن رهبر فرزانه که یک سیاست مدار برجسته و مطرح در جهان بود، در خانه مردی مهربان بود و رفتارش با اعضای خانواده بسیار صمیمی بود، به گونه ای که محبت خود را به همسر و فرزندان خود ابراز می کرد.
 

امام خمینی(ره) و جوانان
این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد به محورهای این فراخوان اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) و خودسازی، «امام خمینی(ره) و عبادت»، «امام خمینی(ره) و ساده زیستی»، «امام خمینی(ره) و خانواده»، «امام خمینی(ره) و سیاست»، «امام خمینی(ره) و جوانان» محورهای این فراخوان هستند که موضوعات مرتبط با این محورها نیز پذیرفته می شود.

 

طیب زاده به شرایط ارسال مقالات اشاره و ابراز کرد: مقالات دارای ساختار علمی پژوهشی باشند و حداقل در 15 و حداکثر 30 صفحه A4 تایپ شود.
 

معاون پژوهش مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد با اشاره به این که پانزدهم خردادماه آخرین مهلت ارسال مقالات است، افزود: در نشستی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
 

این استاد حوزه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، گفت: پژوهشگران مقالات خود را به ایمیل «maktab.athar@yahoo.com» ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 05138428884 تماس بگیرند./302/1309/ب1

ارسال نظرات