۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۲۶۸۴۴

خانواده شهدای قرآنی تجلیل می‌‌شوند

مشاورامور بانوان سازمان اوقاف اظهارکرد: همزمان با هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی برای نخستین بار از بانوان خانواده شهدای قرآنی تجلیل می شود.
فرزانه

به گزارش خبرگزاری رسا، معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری هفتمین همایش تجلیل ازبانوان فعال قرانی که فردا یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: در این همایش از 12 بانوی قرآنی کشورمان و 9 بانوی قرآنی دیگر کشورها تجلیل می شود.

 

وی افزود: در این همایش برای نخستین بار علاوه برتجلیل از 21 بانوی فعال قرآنی، از بانوان شهدای قرآنی (همسر یا مادر) نیز تجلیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به بخش بین  الملل این همایشف گفت: با توجه به اینکه بانوان چه در کشورمان و چه در سایر کشورها نقش موثری در فرهنگ سازی دارند و با توجه به حرکت بیداری اسلامی، ما نیازمند برگزاری چنین همایش ها و نشست هایی هستیم تا بانوان جهان اسلام آن نقش آفرینی که باید داشته باشند را به خوبی ایفا کنند.

 

فرزانه ادامه داد: طی سال های گذشته که توفیق برگزاری همایش بانوان فعال قرآنی را به شکل بین المللی داشته ایم تعامل خوبی با بانوان قرآنی دیگر کشوها برقرار کرده ایم و تعامل و انسجام و وحدت رویه و هم افزایی خوبی بین بانوان قرآنی ما و بانوان قرانی جهان اسلام ایجاد شده است که این هم افزایی سال به سال نیز بیشتر می شود.

 

وی با بیان اینکه این همایش هر ساله با حضور جمع کثیری از بانوان علاقه مندان قرآنی برگزارشده است، عنوان کرد: امسال که مسابقات بین المللی قرآن برای نخستین بار در مصلی برگزار می شود کمیته مدعوین درصدد دعوت منسجم از موسسات، مراکز قرآنی و دستگاه های فرهنگی است و پیش بینی  می کنیم این همایش با حضور چندین هزار نفر از بانوان علاقه مند قرآنی برگزار شود./1325/د102/ی

 

منبع: ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن

ارسال نظرات