۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۲۶۹۹۸
آیت‌الله خاتمی:

مسابقات قرآن بهار معنویت در ایران است

امام جمعه موقت تهران قرآن کریم را محور وحدت دانست و گفت: این مسابقات به خوبی دفع اتهام از شیعه دارد. دشمنانی که با ده ها زبان دروغ عنوان می کنند که قرآن شیعه غیر از قرآن دیگر مسلمانان است با این مسابقات به دنیا ثابت می‌کنیم که اتهام تحریف قرآن، اتهام ناچسبی به شیعه است.
خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله احمد خاتمی با حضور در محل برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با ستاد خبری این دوره از مسابقات با تاکید بر اینکه مسابقات قرآن بهار معنویت در ایران است، گفت: این کتاب آسمانی بیش از این ها بر همه ما حق دارد.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن کریم کتاب انقلاب ماست، ادامه داد: باید به هر نحوی که می توانیم قرآن را به صحنه بیاوریم.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: حالا که شهدای ما با ایثار و فداکاری حکومت قرآن را در کشور مستقر کرده‌اند ما نیز باید قرآن را به عرصه جامعه بیاوریم که یکی از راه کارهای آن نیز همین مسابقات قرآن کریم است که امروز شاهد برپایی سی و سومین دوره بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در کشور هستیم آن هم در فضایی بسیار معنوی که فرد با حضور در آن احساس بارش معنویت می کند.

 

آیت الله خاتمی قرآن کریم را محور وحدت دانست و گفت: این مسابقات به خوبی دفع اتهام از شیعه دارد. دشمنانی که با ده ها زبان دروغ عنوان می کنند که قرآن شیعه غیر از قرآن دیگر مسلمانان است بهتر از این نمی توان به دنیا ثابت کرد که اتهام تحریف قرآن، اتهام ناچسبی به شیعه است./1325/د101/ی

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات