۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۴۲۷۰۱۳

بیست و نهمین جلد از مجموعه کتاب‌های آثار قرآنی سرمه سعادت به چاپ رسید

بیست و نهمین جلد از کتاب‌های آثار قرآنی مجموعه کتاب‌های آثار قرآنی سرمه سعادت به نام «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (علیها السلام)» از سوی نشر هاجر راهی بازار کتاب شد.
بیست و نهمین جلد از مجموعه کتاب‌های آثار قرآنی سرمه سعادت

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و نهمین جلد از کتاب‌های آثار قرآنی به نام «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (علیها السلام)» به قلم منیره سادات کامرانی منتشر شد.

 

در مقدمه این اثر آمده است: «مطالعه و تفکر در شرح حال حضرت زینب کبری، دریچه ای در دستیابی معرفت به محضر نورانی آن بزرگوار است.» 

 

این کتاب از سه فصل تشکیل شده است فصل اول شخصیت علمی حضرت زینب (علیها السلام) فصل دوم عوامل پرورش و ابعاد شخصیت علمی حضرت زینب (علیها السلام) و فصل سوم آموزه هایی از شخصیت علمی –معرفتی حضرت زینب (علیها السلام)

 

در فصل دوم این کتاب آمده است سه اصل اساسی که در تکوین و ساختار پایه های شخصیت آدمی نقش بنیادی دارند: «وراثت، خانواده و محیط.» حضرت زینب کبری (علیها السلام) در هر سه مورد از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردا بودند.

 

بیست و نهمین جلد از کتاب‌های آثار قرآنی  مجموعه کتاب‌های آثار قرآنی سرمه سعادت به نام «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب (علیها السلام)» با شمارگان 1000 نسخه در 104 صفحه به چاپ رسیده است.

 

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 02537842543 تماس برقرار و یا به نشانی: قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه 1 ، واحد 114 مراجعه کنند.    و یا به نشانی الکترونیکی hajar.whc.ir مراجعه کنند./998/د102/ق

 

منبع: نشر هاجر

ارسال نظرات