۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۰۶۴
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تحقق هنر مردم داري نیازمند بكارگيري مديران روابط عمومي كاردان و متخصص است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه روابط عمومي تنظيم كننده مديريت ارتباط بين سازمان و كاركنان است، گفت: مديران بدانند که خواهان تحقق هنر مردم داري نیازمند بكارگيري مديران روابط عمومي كاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراري ارتباط با مخاطبان است.
حجت الاسلام انصاری رراد

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به فلسفه وجودی روابط عمومی، گفت: روابط عمومی نقشی بسیار موثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه های درون و برون سازمانی دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیر روابط عمومی افزود: پیشرفت کاری مدیر روابط عمومی در در ادارات و سازمان ها نیازمند خصوصیات و روش های کار آمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی وی است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، روابط عمومي برنامه ريزي شده و مدون را يكي از ابزارهاي قوي مديريت افكار عنوان کرد و با اشاره به وظایف و ماموریت های خطیر آن در سازمان ها و نهادها ابراز داشت: روابط عمومي به عنوان اصلي ترين حلقه ارتباط بين مديران و كاركنان، مسؤوليت خطيري در هر سازمانی بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به نقش روابط عمومی خلاق و پویا در موفقیت سازمان گفت: روابط عمومی ها از جایگاه راهبردی زیربنایی برخوردارند که نقش مهمی در پیشرفت سازمان های مختلف دارند.

 

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه، با بیان اینکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی بوده که تعطیلی در آن معنایی ندارد افزود: روابط عمومی همچون واحدهای دیگر اداری نیست که در ساعات و زمان های معینی فعالیت داشته باشد، بلکه مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است.

 

وی، روابط عمومی در کشور را نیازمند توسعه همه جانبه و کاری مدیریتی دانست و گفت: روابط عمومی، چشم، گوش و قلب هر سازمانی است که بدون آن حیات سازمانی دوام ندارد.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین، حیات هر سازمان را مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد: سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

 

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه روابط عمومي تنظيم كننده مديريت ارتباط بين سازمان و كاركنان است اذعان داشت: مديران بدانند که خواهان تحقق هنر مردم داري نیازمند بكارگيري مديران روابط عمومي كاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراري ارتباط با مخاطبان است./302/851/ب1

ارسال نظرات