۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۲۷۰۸۷

نخستین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

با حضور مدیرکل، معاونان فرهنگی و اداری مالی، رؤسای ادارات و کارشناسان تبلیغات اسلامی استان نخستین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سال 95 برگزار شد.
نخستین گردهمایی روسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، به منظور بررسی طرح ها و برنامه های فرهنگی، عمرانی و اداری و افزایش تعامل بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها با مرکز استان، نخستین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سال 95 برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این گردهمایی با اشاره به شعار سال گفت: ما به عنوان دستگاهی که منتسب به مقام معظم رهبری هستیم باید تمام تلاش خود را در تبیین شعار سال در بین جامعه هدف خود و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به کار ببریم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: امیدواریم با تدبیر حوزه معاونت فرهنگی، همراهی مدیران شهرستان در سطح استان و با تعامل با ائمه جمعه و جماعات، فرمانداری ها و سایر نهادها و دستگاه های مرتبط در سطح شهرستان ها چرخه فعالیت های فرهنگی فعال تر از گذشته تداوم داشته باشد.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی ما بین اداره کل تبلیغات اسلامی با سایر نهاد ها و دستگاه های اجرایی اضافه کرد: هدف از انعقاد تفاهم نامه های فرهنگی اجرا و انجام ماموریت های  ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی و مشارکت سایر نهاد های فرهنگی است.

 

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سخنانی با اشاره به اعیاد شعبانیه و در پیش بودن نیمه شعبان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب در راستای گرامیداش مناسبت ها گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا تاکید کرد: فعال کردن تشکل های میان تخصصی از قبیل؛ شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای آئینی، اتحادیه موسسات قرآنی و سایر تشکل های تاثیرگذار در حوزه دین باعث اجرای بهینه برنامه ها و سیاست های فرهنگی سازمان خواهد شد.

 

وی خواستار فعال تر شدن شورای تبلیغ، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی و سایر برنامه های موثر حوزه دین در سطح شهرستان ها شد.

 

در ادامه این گردهمایی سیدمحمد موسوی مطلق، معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداری مالی در سال گذشته به تشریح برنامه های پیش روی این معاونت پرداخت.

 

در بخش دیگری از این جلسه روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان به بیان مسائل و مشکلات و ارائه دیدگاه های خود پرداختند و راه های توسعه فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت.

 

در بخش بعدی این گردهمایی کارشناسان واحدهای مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان ضمن تشریح فعالیت های حوزه های مربوطه به سئوالات مطرح شده پاسخ گفتند./102/833/ب1

ارسال نظرات