۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۲۷۰۸۸
غضنفرآبادی در صحن علنی مجلس:

وقتی دست برخی اصلاح طلبان در دست سلطنت طلبان و منافقین است چگونه دلواپس نباشم

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به اصل نظام توهین و حمله شده و عکس امام راحل(ره) پاره شده و دست برخی اصلاح طلبان در دست دشمنان نظام از جمله سلطنت طلبان و منافقان قرار می گیرد چگونه دلواپس نباشم.؟
غضنفرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: وقتی فتنه 78 از سوی افراد شاخص اصلاح طلب کلید می خورد و به انقلاب و آرمان های امام(ره) و شهدا هتک حرمت می شود و فتنه 88 از سوی اصلاح طلبان رقم خورده و خیمه های عزای سرور و سالار شهیدان به آتش کشیده شده و به آرمان های انقلاب از جمله حمایت از مظلومان فلسطین مورد تعرض قرار می گیرد و وقتی به اصل نظام توهین و حمله شده و عکس امام راحل(ره) پاره شده و دست برخی اصلاح طلبان در دست دشمنان نظام از جمله سلطنت طلبان و منافقان قرار می گیرد و مساجد به آتش کشیده می شود، وقتی با آتش زدن اموال عمومی موجبات ناامنی در جامعه فراهم می شود و وقتی که با اردوکشی در کف خیابان احقاق حق می شود؛ آیا دلواپس نباشم؟

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی با ایجاد فضاهای مبهم از جمله کشته سازی، احساسات مردم را بی جهت علیه نیروهای و حافظان انقلاب تحریک می کنند و وقتی که نامه بدون سلام و خداحافظی تنظیم شده و به آغاز شروع فتنه کد داده می شود و وقتی دختر و پسر در صف کذب و نمایشی در نمازجمعه کذایی می ایستند و بسیجی در سطل زباله آتش زده شده و چادر به زور از سر زنان قهرمان ملت برداشته می شود و وقتی این همه جنایات از سوی سران اصلاحات محکومیتی صورت نمی گیرد؛ آیا نباید دلواپس بود؟

 

وی افزود: وقتی نیرنگ دشمن را به وضوح دیده و برخی مسئولان خود را به خواب زده و وقتی دغدغه های رهبری معظم انقلاب نسبت به موضوعات فرهنگی برطرف نشده است، آیا حق ندارم دلواپس باشم؟ وقتی توصیه های رهبری شنیده نشده و به فتنه گران بها داده می شود و دغدغه ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی برطرف نمی شود؛ نباید دلواپس بود؟

 

غضنفرآبادی همچنین ادامه داد: وقتی روحیه اشرافی گری در مسئولان گسترش پیدا کرده و مردم به خاطر گرفتاری ها و بیکاری ها دچار افسردگی می شوند؛ نباید دلواپس بود؟ وقتی که تفکر خطرناک «یا باید با آمریکا کنار بیاییم یا به طور دائم تحت فشار از سوی آمریکا باشیم» از سوی برخی مسئولان رواج پیدا می کند که بر اساس این تفکر عقب نشینی های گام به گام در مقابل آمریکا ادامه پیدا می کند که تصویر آن در برجام 2 و 3 مشاهده می شود؛ آیا نباید دلواپس بود؟ آنان که غیرت و بصیرت عمار و مالک داشته باشند دلواپس بوده و آنان که مانند سلیمان خزاعی ها خیلی دیر از خواب غفلت بیدار می شوند، دلخوش هستند و حتی سربریدنشان را هم توهم می دانند.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه به انتخاب خود در نیمه بهمن ماه 1385 از سوی مردم برای خدمتگذاری آنها و ملت ایران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شهرستان بم که زلزله سال 82 آن را ویران کرد با مشکلات زیادی همراه بود و اکثر مردم در کانکس و چادر زندگی می کردند همچنین ترافیک خیابان ها از تهران بدتر بود اما امروز شهر بم با تلاش هایی که در دوران نمایندگی اینجانب انجام گرفت و با همت مسئولان شهری مقاوم شده است.

 

وی ادامه داد: امروز اجرای مراسم تاسوعا و عاشورای بم نمونه ای از عزت بم بوده و به افتخاری برای نظام و انقلاب در بازسازی تبدیل شده است و خدا را شاکرم که با تلاش های صورت گرفته امروز بم به 4 شهرستان و به عنوان شرق استان کرمان مطرح است و در کنار آن 3 شهرستان جدید شکل گرفته است.

 

غضنفرآبادی در ادامه به استقرار دانشگاه علوم پزشکی در بم اشاره و بیان کرد: مشکلات آب و برق و جاده و خیابان و خیلی از روستاها حل شده است البته باز هم جای کار دارد با این حال خدا را شاکرم در روزهای پایان نمایندگی ام مشعل گاز در بم روشن شد و خدا را شاکرم در طول 9 سال نمایندگی تعداد مدارس ساخته شده بیش از برنامه 27 سال آینده بوده است.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از قصورم در خدمتگذاری به مردم طلب بخشش می کنم و از خانواده های شهدا، جانبازان و تمام مسئولان و اقشار بم تشکر می کنم که دو دوره و نیم به من اعتماد کردند./858/د102/ج

 

ارسال نظرات