۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۰۹۴
مسؤول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد؛

آغاز سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم در خوزستان

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به تجلیل از برگزیدگان سی و هشتمین دوره استانی مسابقات قرآن اوقاف خوزستان، گفت: سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی آغاز و در اهواز در روزهای 30 و 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مسابقات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر دغاغله، مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان که پیش از ظهر امروز در اهواز برگزار شد، با خیرمقدم گویی به نخبگان قرآنی، اساتید و حفاظ قرآنی استان، گفت: در این مراسم تلاش شده است تا از برگزیدگان استانی تجلیل به عمل آید.

 

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان این که تأمین امور مالی برای تجلیل از برگزیدگان عاملی در تأخیر آن شد، افزود: مسابقات قرآنی زیر نظر فرهنگ معاونت فرهنگی اوقاف استان به فعالیت می پردازند.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور اساتید قرآنی استان در این مراسم و شرح فعالیت های صورت گرفته در برگزاری مسابقات قرآنی، گفت: در این مراسم از نفرات اول تا سوم رشته های دعاخوانی، حفظ کل، 5، 10 و 20 جزء، قرائت، معارف، اذان، و ترتیل، ابتهال و تواشیح تجلیل به عمل می آید.

 

دغاغله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گروه تواشیح المختار افزود: این گروه 6 نفره در سال جاری نماینده استان خوزستان در مسابقات قرانی خواهد بود.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره آغاز سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی سازمان اوقاف که در شهرهای ماهشهر و شوشتر صورت گرفته است، گفت: در اهواز این مسابقات همچون سایر شهرستان ها در رشته های دعاخوانی، حفظ، قرائت، معارف، اذان و ترتیل، ابتهال و تواشیح برگزار خواهد شد.

 

مسؤول امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان اظهار داشت: این مسابقات در اهواز برای خواهران 30 اردیبهشت ماه در شرکت توزیع نیروی برق استان و برادران 31 اردیبهشت در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، در این مراسم از 46 برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف تجلیل به عمل آمد هر چند که تعدادی حضور نیافتند./9456/203/ب2

ارسال نظرات